شناسهٔ خبر: 67591827 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاصی ایرنا؛

دفاع راست شمس‌آذر و مذاکره با ۳ تیم مطرح؛ آزادمنش:پرسپولیس، سپاهان و استقلال مرا می‌خواهند

تهران- ایرنا- علی آزادمنش که فصل موفقی را با شمس‌آذر پشت سر گذاشت، مورد توجه ۳ تیم مطرح و مدعی لیگ برتر قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بدون شک شمس‌آذر از جمله تیم‌های شگفتی‌ساز فوتبال ایران بود که در اولین فصل از حضور در لیگ برتر توانست نتایج درخشانی کسب کند. با توجه به عملکرد فوق‌العاده شمس‌آذر بود که در نقل و انتقالات زمستانی ۲ بازیکن از این تیم به نام‌های علی‌اصغر اعرابی و رحمان جعفری راهی سپاهان و تراکتور شدند و باشگاه قزوینی نیز از این راه درآمدزایی کرد.

حالا و در نقل و انتقالات تابستانی، سایر بازیکنان شمس‌آذر هم مورد توجه تیم‌های بزرگ و مدعی لیگ برتر قرار گرفته‌اند. از جمله علی آزادمنش، دفاع راست شیرازی شمس‌آذر که به نظر می‌رسد راهی یک تیم مدعی خواهد شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره شرایط خود و مذاکره با باشگاه‌های لیگ برتری اینگونه صحبت می‌کند: «من یک سال دیگر با شمس‌آذر قرارداد دارم و منتظرم ببینم باشگاه رضایتنامه‌ام را می‌دهد یا نه؟»

گفته می‌شود ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان دنبال جذب آزادمنش هستند. استقلال می‌خواهد آزادمنش را به عنوان رقیب صالح حردانی جذب کند، سپاهان او را برای جانشینی رضاییان نشانه گرفته و پرسپولیس هم با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر گویا با شمس‌آذر و آزادمنش وارد مذاکره شده است. آزادمنش در این باره می‌گوید: «همانطور که گفتید این ۳ تیم مرا می‌خواهند و فکر می‌کنم با باشگاه شمس‌آذر هم نامه‌نگاری کرده‌اند. باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود و آیا باشگاه با جدایی من موافقت می‌کند یا نه؟»

از آزادمنش پرسیدیم خودت به حضور در کدام تیم تمایل داری که البته پاسخ سیاستمدارانه‌ای به این سوال می‌دهد: «برای من فرقی ندارد. باید با مدیر برنامه‌هایم مشورت کنم و یک تصمیم خوب برای آینده فوتبالم بگیرم. فکر می‌کنم تا سه، چهار روز دیگر تکلیف انتقال من مشخص شود و باشگاه شمس‌آذر با یک تیم به توافق برسد.»

نظر شما