شناسهٔ خبر: 67591471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

چشم‌اندازی که اهداف آن محقق شد؛

توجه به نیروی انسانی در دولت سیزدهم/ برگزاری نشست‌های صمیمی با همکاران دستاوردهای ارزنده‌ای داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی پیش از ظهر امروز نشست صمیمی با حضور همکارانی از استان‌های قم، اصفهان، آذربایجان غربی، قزوین و بخش‌های مختلف ستاد داشت.
وی با بیان اینکه دولت مردمی با هدف ایجاد عدالت و حفظ کرامت روی کار آمد، خاطرنشان کرد: مقام عالی وزارت از همان ابتدای کار، تأکید ویژه‌ای به حوزه منابع انسانی داشتند و این موضوع در وزارت فرهنگ به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی مد نظر قرار گرفت.
اسلامی تأکید کرد: افزایش حقوق و فوق‌العاده ویژه همکاران، تبدیل وضعیت ایثارگران، توجه به معیشت کارکنان و ایجاد کمیته تخصصی بررسی سوابق از اقدامات شاخص سه سال گذشته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه منابع انسانی، شایسته سالاری و بکارگیری نیرو‌های متخصص را از دیگر اهداف عنوان کرد و گفت: اخذ مجوزهای لازم برای جذب ۴۰۰ نیروی نخبه و کارآمد از دیگر گام‌هایی بود که در این دوره برداشته شد. طی دو سال گذشته با تلاش‌های بی‌وقفه همکارانم و پیگیرهای مجدانه وزیر محترم در دولت، این مجوز اخذ شد تا از این طریق بخشی از کبود نیرو در ستاد و استان‌ها جبران شود.
وی با تأکید براینکه علاوه بر حوزه نیروی انسانی، مسائل مربوط به مباحث اصحاب فرهنگ و هنر هم همواره در رأس امور قرار داشت، تصریح کرد: آغاز به کار پروژه عمرانی مسکن هنرمندان با عنوان «شهر هنر» از اقدامات شاخصی بود که در این دوره کلید خورد و پس از کلنگ زنی پروژه در آذرماه سال گذشته، روند اجرایی آن به سرعت در حال انجام است.
اسلامی بر رسیدگی به مسائل مربوط به بازنشستگان، پیشکسوتان و ایثارگران هم تاکید کرد و گفت: به حول و قوه الهی، بخش بزرگی از رسالتی که در این حوزه داشتیم محقق شده است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا گره از مشکلات همکاران عزیز در هر نقطه از کشور که هستند، گشوده شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این نشست به صورت چهره به چهره پاسخگوی مسائل و مشکلات همکاران بود.

نظر شما