شناسهٔ خبر: 67591058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در ملاقات عمومی حدود ۵۰ نفر از مردم با استاندار مازندران مطرح شد

تعویق مطالبات مردم به بهانه تغییر دولت پذیرفتنی نیست/ بازرسی استانداری ورود کند +فیلم

ساری- ایرنا-حدود ۵۰ نفر از مردم مازندران امروز سه شنبه نوزدهم تیرماه در دیدار با نماینده عالی دولت در استان بر لزوم اهتمام دستگاه های اجرایی نسبت به نظام مسایل مردم تاکید کردند و گفتند: به نظر می رسد برخی از مسوولان به بهانه تغییرات سیاسی در کشور از الان ماموریت های خود را انجام نمی دهند؛موضوعی که با واکنش یوسف نوری مبنی بر نظارت بیشتر بازرسی استانداری مواجه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعویق مطالبات مردم به بهانه تغییرات دولت پذیرفتنی نیست، دست تولیدکنندگان را می بوسیم ، کار مشارکتی در فعالیت های اقتصادی در مازندران باید بیشتر تقویت شود و زمین های این خطه با ارزش است و هر گونه تغییر کاربری مجاز برای تولید باید به درستی عملیاتی شود از جمله اظهارات یوسف نوری استاندار مازندران در ملاقات حضوری با مردم این خطه شمالی بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه کارها و مطالبات مردم نباید به بهانه‌های تغییرات دولت به تعویق بیفتد، گفت: همه دست اندرکاران به عنوان کارکنان و خادمان در دولت سیزدهم باید پیگیر نظام مسایل مردم باشند.

وی که با صبر حوصله به صحبت ها و درخواست های مردم در این ملاقات گوش می‌داد، تغییرکاربری زمین، تسهیلات بانکی و کمک به واحد های تولیدی کوچک بیشترین درخواست متقاضیان دیدار مردمی امروز با یوسف نوری بوده است.

نماینده عالی دولت درمازندران با تاکید بر این که واگذاری زمین و موافقت با انجام تغییر کاربری های مجاز برای فعالیت های تولیدی در استان باید عملیاتی شود، گفت: انتظار داریم با توجه به مشکلات کمبود زمین، به ازای عملی شدن تعهدات دولت در واگذاری و یا تغییر کاربری همراه با پرداخت تسهیلات، صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی نیز عملی کار کنند.

خلع ید زمین از صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی مازندران، شکایت های زیست محیطی و تقاضای تسهیلات خود اشتغالی از دیگر موارد مطرح شده مردم استان در دیدار با استاندار بوده است که یوسف نوری ضمن این که هر یک از مسایل را با دستور کتبی به دستگاه های اجرایی ارجاع داد، بازررسی استانداری را مکلف به پیگیری جدی و اعلام نتابج موراد کرده است.

تعویق مطالبات مردم به بهانه تغییر دولت پذیرفتنی نیست؛بازرسی استانداری ورود کند +فیلم

گلایه زن و شوهر از تخریب محل کسب در غرب مازندران

زن و شوهری از شهرستان نوشهر با ارایه اسنادی مبنی بر این که ۲۰ سال در این محل مشغول کار هستیم و جانباز ۲۵درصدی هم دارم، گفت: محیط زیست بدون توجه به مستندات با گرفتن حکم تصرف عدوانی و بدون اطلاع اقدام به تخریب محل کسب کرده است.

آنان تصریح کردند: ضمن این که باید به اسناد ما توجه شود، توقع است تا به وضعیت اقتصادی و خانوادگی در شرایط بد اقتصادی نیز اهتمام شود.

استاندار مازندران هم دستور بررسی میدانی از سوی بخشدار منطقه و پاسخ محیط زیست را دادند.

۲ تن از کشاورزان ساروی نیز در دیدار با استانداری مازندران مدعی شدند که زمین کشاورزی آنان از پدرنشان به ارث رسیده و حدود ۴۰ سال نیز در آن مشغول کشاورزی هستند، ولی توسط فردی که خود را خریدار زمین از بنیاد مستضعفان اعلام کرد با چالش مواجه مواجه شدند ،‌یوسف نوری نیز نیز دستور پیگیری ویژه این موضوع را داد.

تعویق مطالبات مردم به بهانه تغییر دولت پذیرفتنی نیست؛بازرسی استانداری ورود کند +فیلم

نظر شما