شناسهٔ خبر: 67591041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آخرین وضعیت بوکسور حادثه دیده همدانی؛ وضعیت "موسی‌خانی" بهتر از دیروز

همدان- ایرنا- رئیس هیات بوکس استان همدان با تشریح جزییات آخرین شرایط جسمانی "یاسین موسی خانی" بوکسور حادثه دیده ملایری گفت: حال جسمانی این بوکسور بهتر از روز گذشته است اما همچنان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

سعید دهقان آزاد روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: آخرین وضعیت این بوکسور نوجوان را از پزشکان و مدیران بیمارستان بعثت همدان پیگیری کردیم و خوشبختانه در جواب "سی تی اسکن" او، مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بهترین کادر درمانی معالج وضعیت او را پیگیری می کنند.

دهقان آزاد در واکنش به برخی حاشیه ها مبنی بر قصور هیات بوکس استان همدان در این حادثه گفت: این بوکسور نوجوان به اصرار مربی خود مبارزه را در شرایطی ادامه داد که حال وی مناسب انجام رقابت نبود.

وی اضافه کرد: مستندات مبارزه موسی خانی موجود است ضمن اینکه کادر داوری، فنی و نیز مربیان سراسر استان نظاره گر این مسابقه بودند و می توانند شهادت بدهند.

دهقان آزاد خاطرنشان کرد: هم سالن مسابقه و هم ورزشکار مبارزه کننده تحت پوشش بیمه قرار دارند و مشکلی بابت پرداخت هزینه ها نیست منتهی به لحاظ فنی نباید مربیان او اصرار به ادامه مبارزه می کردند.

آخرین وضعیت بوکسور حادثه دیده همدانی؛ وضعیت "موسی‌خانی" بهتر از دیروز

رئیس هیات بوکس همدان ابراز امیدواری کرد حالی جسمانی این بوکسور ملایری هرچه سریعتر بهبود یابد و از مردم نیز خواست در این شب های عزیز ماه محرم او را دعا کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا یاسین موسی خانی ورزشکار جوان روز گذشته در جریان مسابقات انتخابی بوکس استانی از ناحیه سر به شدت دچار حادثه و به بیمارستان بعثت اعزام شد.

عمل جراحی بر روی سر این ورزشکار جوان انجام شده و براساس اعلام پزشکان معالج در حال حاضر شرایط این بوکسور بعد از عمل صورت گرفته عادی بوده و اکنون در بخش آی سی یو بستری است.

نظر شما