شناسهٔ خبر: 67590735 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کلاهبردار سکه هاي تقلبي در دام پليس اليگودرز 

فرمانده انتظامي  لرستان از دستگيري کلاهبردار و کشف ۲۰۰ عدد سکه تقلبي در اين شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامي  لرستان از دستگيري کلاهبردار و کشف ۲۰۰ عدد سکه تقلبي در اين شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ سردار "يحيي الهي" در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پي مراجعه تعدادي از شهروندان به ماموران پليس آگاهي اليگودرز و اعلام اينکه يک نفر در قبال فروش مقاديري سکه تقلبي مبالغي را از آنان کلاهبرداري کرده اند، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

 وي افزود: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي، فعال نمودن منابع و مخبرين و اشراف اطلاعاتي کلاهبردار مورد نظر را شناسايي و طي عملياتي ضربتي دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي استان لرستان گفت: متهم به ۸ ميليارد و شصت ميليون ريال کلاهبرداري اعتراف کرد و در بازرسي به عمل آمده ۲۰۰ عدد سکه تقلبي از مخفيگاهش کشف شد.

 سردار الهي در پايان ضمن هشدار به مجرمان و سودجويان که پليس با قاطعيت با آنان برخورد قانوني خواهد کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان فريب افراد فرصت طلب و سودجو را به بهانه فروش سکه هاي قديمي، باستاني و اشياء عطيقه را نخورند و در صورت مشاهده و اطلاع از اينگونه فعاليت ها مراتب را از طريق شماره تماس ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام 

نظر شما