شناسهٔ خبر: 67590012 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

«فرانک، معمار جوان» منتشر شد

«فرانک، معمار جوان» نوشته فرانک ویوا و با ترجمه فرزاد فرشاد در سال ۱۴۰۳راهی بازار نشر شد. 

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب «فرانک معمار جوان» در ۴۰صفحه مصور رنگی توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است. 

در خلاصه کتاب «فرانک معمار جوان می‌خوانیم: 

جوانی یک کیفیت است نه یک اتفاق

این جمله از فرانک لوید رایت مشهورترین معمار جهان است که کتاب فرانک معمار جوان با آن آغاز میشود، همین آغاز گویای این است که با کتابی روبه رو هستیم که پند و اندرزی در بر ندارد بلکه زمینه ساز یک کیفیت و راه در ذهن و زندگی کودک است و او را ترغیب به ادامه مسیر می‌سازد. 

دو شخصیت اصلی داستان که پدر و پدربزرگی به نام فرانک جوان و فرانک پیر هستند که نام انها از معمار پرآوازه فرانک لوید رایت وام گرفته شده است، فرانک پیر و فرانک جوان در این سفر اکتشافی با یکدیگر در دنیای هنر معماری تعمق می‌کنند، نمایش ساختمان‌ها و موزه معماری با تصویرسازی مناسب و جذاب بر همراهی کودک با این کتاب می‌افزاید، فرانک پیر و فرانک جوان پس از بازدید از موزه شب هنگام قبل از خواب به این می‌اندیشند که هر دو داناتر و سر زنده‌تر شدند. 

کتاب کودک، «فرانک، معمار جوان» که متعلق به رده سنی ۳تا ۸سال است، به لزوم نگریستن به هنر و دنیا از نگاه کودکان می‌پردازد و همراهی کودکان و پیران را در کنار هم برای خلق معنای با کیفیت‌تر برای زندگی نشان می‌دهد، در انتهای کتاب آدرس سایتی برای اطلاعات بیشتر در مورد موزه هنرهای مدرن گذاشته شده که بسیار راهگشاست. 

با مطالعه این کتاب، کودکان خود را در مسیر اشنایی با هنر مدرن معماری قرار دهید و دریچه جدیدی از انتخاب راه و مسیر زندگی را بسازید، ذهن‌های کودکان را با محتوای غنی پرورش دهید و با تعمقل و تفکر خلاق بر کیفیت زندگی آن‌ها بیفزایید. کتابها را تنها نگذارید. 

انتهای پیام/

نظر شما