شناسهٔ خبر: 67589808 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیشنهادات نجومی که بازیکنان را هوایی می‌کند

شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند که بازیکنان فوتبال در تابستان بیکار می‌شوند اما دقیقاً برعکس، آنها تمام فصل را بازی می‌کنند به عشق بازار تابستانی تا بتوانند پیشنهادات بزرگی برای خود دست و پا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این بین برخی مدیربرنامه‌ها و مدیران تیم‌ها با برگزاری نشست‌های مخفیانه، سعی می‌کنند با پیشنهادات فضایی بازیکنان را هوایی کنند اما بعد از فسخ قرارداد و یا مذاکره نهایی، این مدیران زیر حرف خود می‌زنند و سعی می‌کنند بازیکن را با مبلغ بسیار پایین‌تری به تیم خود بیاورند.

 در واقع مدیران تیم‌های دیگر سعی می‌کنند با پیشنهادت وسوسه‌انگیز بازیکن را به سمت فسخ قرارداد یا جدا شدن از تیم‌های خود سوق دهند، هدف مشترک آنها هم اکثراً بازیکنان سرخابی هستند اما در نهایت وقتی پای عمل به میان می‌آید و بازیکن قراردادش را فسخ می‌کند، زیر حرف خود می‌زنند و تقریباً پیشنهادات قبلی را نصف می‌کنند!

 این در حالیست که بازیکن هوایی شده، حالا با فسخ قراردادش مقابل هواداران تیمش قرار گرفته و از اینجا رانده و از آنجا مانده می‌شود. گفتنی است این رقم‌ها بیشتر برای تخریب بازار است و مدیران تیم‌های دیگر سعی می‌کنند با رقم‌های فضایی شرایط بازی را طوری تغییر دهند که بازیکن به تیم رقیب نرود، آن هم در شرایطی که خودشان هم عملاً علاقه‌ای به جذب بازیکن ندارند و سر آخر هم بازیکن با قیمت خیلی پایین‌تر در روز‌های پایانی پنجره نقل و انتقلات راهی یک تیم می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما