شناسهٔ خبر: 67589399 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تبریک وزیر بهداشت به رئیس جمهور منتخب

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی را به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی در این پیام آورده است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم منتخب، حضور و مشارکت پرشور ملت شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از تعهد مردم عزیزمان به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دارد.

وی افزوده است: ضمن تبریک این انتخاب شایسته به محضر مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران، برای دولت چهاردهم و جنابعالی به عنوان رییس جمهور منتخب که برآمده از نظام سلامت هستید، در مسیر تحقق عدالت محوری، محرومیت زدایی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی مبتنی بر سیاست های کلی نظام سلامت، آرزوی توفیق دارم.

وزیر بهداشت در این پیام تاکید کرده است: امید است با همراهی همه نخبگان متعهد و جهادی نظام سلامت با سکان دار آینده این حوزه در دولت جنابعالی و ادامه راه شهید خدمت؛ دکتر رئیسی، شاهد استمرار و توسعه روند خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی و ارتقای شاخص های سلامت برای آحاد جامعه باشیم.

امیدواری به تیمار وطن با مدیریت طبیبانه

رئیس سازمان غذا و دارو نیز در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان - رئیس جمهور منتخب ضمن تبریک به وی، نسبت به «تیمار وطن با مدیریت طبیبانه» ابراز امیدواری کرده است.

در پیام سید حیدر محمدی به مسعود پزشکیان آمده است: بار دیگر باید برای داشتن رهبر فرزانه‌مان خدای را حمد بگوییم که با تفکر مدبرانه و استراتژیک خویش، نازک آرای تن ساقه گل مردم سالاری دینی را به جان کشت و آب داد تا بادها و طوفان‌ها، خشکی‌ها و سیل‌های بنیان برکن نتوانند بشکانند و بخشکانندش.

وی اضافه کرد:  باید بر ملت هوشیار، بارها و بارها درود فرستاد که مثل همیشه آمدند و شگفتی آفریدند و باید تبریک ویژه گفت به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم سرافراز ایران و امید داشت که تن وطن که به ناز مدیریت طبیبانه‌اش نیازمند است را فارغ از نام‌ها و جناح‌ها تیمار کند.

به گزارش ایرنا، «مسعود پزشکیان»نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، متولد ۷ مهر ۱۳۳۳ شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی است. پزشکیان در دولت دوم «سید محمد خاتمی» وزیر بهداشت بود و در دوره‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت مستمر به عنوان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی حضور داشته است. او همچنین در مجلس دهم، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بود.

«مسعود پزشکیان» با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

نظر شما