شناسهٔ خبر: 67589383 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

رضا ایرانمنش در بخش مراقبت‌های ویژه

رضا ایرانمنش به دلیل عوارض شیمیایی و جراحی از ناحیه لگن چند صباحی است در بیمارستان بستری شده اما پزشکان این بار از خانواده و دوستان او خواسته‌اند در فضایی آرام در بخش مراقبت‌های ویژه دوره درمان را در بیمارستان سپری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون چند صباحی است به علت شدت جراحات و عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی روانه بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) شده و ویدئوهایی از فرآیند درمان او و جراحی‌اش به رسانه‌ها آمد. بسیاری نگران شدند چون برخی از صفحات مجازی از شبِ گذشته به وضعیت وخیم او اشاره کردند. 

بابک نوری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در کنار خانواده‌اش به عنوان دوست و همکار قدیمی‌اش حضور دارد و از اوضاع و احوال او کاملاً باخبر است. او برخلاف برخی از شایعات مبنی بر بیهوشی و وضعیت وخیم ایرانمنش در بیمارستان به خبرنگار تسنیم گفت: رضا ایرانمنش را ممنوع‌الملاقات کرده‌اند تا درمان او در فضایی آرام پیش برود. اگرچه عیادت همکاران و دوستان و آشنایان از او به بالا بردن روحیه‌اش کمک می‌کند اما برای از بین بردن عفونت احتمالی ناشی از جراحی که در ناحیه لگنِ او انجام شده، نیازمند این مراقبت‌هاست اما او از لحاظ وضعیت عمومی جسمانی، مشکلی ندارد. 

وی افزود: چند روز آینده پزشکان اعلام می‌کنند که می‌تواند به بخش عمومی منتقل شود؛ اگر ان‌شاءالله عفونت احتمالی را رد کند. امیدواریم این اتفاق بیفتد و او بتواند به صورت عادی راه برود. چرا که استخوانی را به لگنِ او اضافه کرده‌اند تا بتواند راحت‌تر راه برود. او چند صباحی با عصا و کفشِ مخصوص راه می‌رفت و بعد از مدت‌ها بتواند راحت‌تر راه برود. 

نوری همچنین به این نکته اشاره کرد که امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌اش را کاملاً بدست آورد و جامعه سینمایی و دست‌اندرکاران و مدیرانِ آن همکاری کنند تا بتواند فیلم خودش به نام «پلک» را بسازد. 

گفتنی است، رضا ایرانمنش سالِ گذشته فیلم کوتاهی به نام «خاور» ساخته که هنوز برای اکران و نمایش به جایی عرضه نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما