شناسهٔ خبر: 67589286 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۹ تیر + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه شنبه نوزدهم تیر_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی به روند کاهشی خود ادامه داد اما قیمت تعداد معدودی از خودروها نیز با افزایش یا روند ثابت روبه رو است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و تمام مدل‌های این خودرو امروز روند کاهشی دارد و این مدل با ۱۸ میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به بهای ۷۷۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس (۶ سرعته) با کاهش ۱۳ میلیون تومان به قیمت ۸۲۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما و تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو نیز با ریزش ۱۵ میلیون تومان به ترتیب با قیمت ۷۹۲ میلیون تومان و ۹۹۵ میلیون تومان معامله می‌شوند.

اطلس خودروی تازه‌وارد سایپا، با افت ۱۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۴۰ میلیون تومان رسید.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با ریزش پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۸ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس (بورسی) با قیمت ۷۹۹ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۴ میلیون تومان، پژو پارس ۶۸۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۸ میلیون تومان، تارا دستی ۷۶۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۳۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۴۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۹ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت‌ها ادامه دارد.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس مدیران خودرو، با افت چشمگیر ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

آریزو ۶ پرو بر خلاف دیگر محصولات، افزایش ۲۰ میلون تومانی دارد که قیمت بازار آن به یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان رسید.

جک S۳ از محصولات شرکت کرمان موتور با افت ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی پرایم در شمار محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور با ریزش چشمگیر ۴۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۶۴ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۹ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۹ تیر + جدول

نظر شما