شناسهٔ خبر: 67589083 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

مریل استریپ در دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد»

صاحب‌خبر -

‎صحبت بر سر ساخت دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد» در دیزنی جدی شده است.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، میراندا پریستلی قرار است با دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد» برگردد.
دیزنی در حال ساخت دنباله‌ای برای فیلم موفق سال ۲۰۰۶ خود است که با بازی مریل استریپ در نقش میراندا پریستلی سردبیر پرقدرت مجله مد ساخته شده بود. در آن فیلم آن هاتاوی و امیلی بلانت در نقش دستیاران این سردبیر خشمگین بازی کرده بودند.
گفته شده آلین بروش مک‌کنا فیلمنامه نویس فیلم اصلی هم در حال مذاکره است تا فیلمنامه فصل بعدی را بنویسد. هرچند هنوز روشن نیست که از بازیگران اصلی چه کسی برمی‌گردد، اما طبق گزارش‌ها، همچنان داستان با تمرکز بر پریستلی ساخته می‌شود که این بار در حالی که مجله‌های سنتی با افول روبه رو شده‌اند، با شخصیت بلانت روبه‌رو می‌شود که اکنون مدیری قدرتمند در یک گروه مجلل با دلارهای زیاد برای تبلیغات است؛ درست همان چیزی که پریستلی نیاز دارد.
«شیطان پرادا می‌پوشد» با اقتباس از رمان جذاب لورن وایزبرگر که سال ۲۰۰۳ منتشر شد و درباره تجربه کابوس‌وار زنی جوان از کار در یک مجله مد بود، ساخته شد. وایزبرگر خودش به عنوان دستیار شخصی برای آنا وینتور سردبیر «ووگ» آمریکا کار می‌کرد. فیلم «شیطان پرادا می‌پوشد» با فروش ۳۲۶.۷ میلیون دلاری در سراسر جهان کارش را تمام کرد و مریل استریپ برای این فیلم گلدن گلوب بهترین بازیگر زن کمدی و همچنین نامزدی اسکار را به دست آورد.
اخبار ساخته شدن دنباله «شیطان پرادا می‌پوشد» در حالی منتشر می‌شود که نمایش موزیکال این داستان با حضور ونسا ویلیامز که عینک آفتابی تیره میراندا پریستلی را به چشم می‌زند، پاییز امسال در وست اند لندن روی صحنه می‌رود. این تولید با موسیقی اصلی ساخته التون جان و کارگردانی جری میچل برنده سه جایزه تونی شکل می‌گیرد.
کمپانی دیزنی هنوز درباره این خبر اظهارنظر نکرده است.

نظر شما