شناسهٔ خبر: 67588816 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

همزمان با کنگره بین المللی سلامت در اربعین؛

دانشگاه علوم پزشکی ایران میزبان رویداد نمایش و عرضه پوشاک ایرانی اسلامی بانوان

 به همت مدیریت فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران، رویداد نمایش و عرضه پوشاک ایرانی اسلامی بانوان، در طی سه روز از 13 تا 15 تیرماه 1403 در سالن همکف مرکز همایش‌های رازی این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «مفدا ایران»، مدیریت فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی پوشاک ایرانی اسلامی به عنوان نمادی از هویت و اصالت ایرانی، اقدام به برگزاری رویداد نمایش و عرضه پوشاک ایرانی اسلامی بانوان نمود.

این رویداد که همزمان با برگزاری کنگره بین المللی سلامت در اربعین از تاریخ 13 لغایت 15 تیرماه 1403 در سالن همکف مرکز همایش‌های رازی این دانشگاه برگزار گردید، مورد استقبال گسترده دانشجویان، دانشگاهیان و عموم مردم قرار گرفت.

رویداد نمایش و عرضه پوشاک ایرانی اسلامی بانوان در دانشگاه علوم پزشکی ایران، گامی ارزشمند در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی این نوع پوشش به عنوان نمادی از هویت و اصالت ایرانی بود.

گفتنی است؛برپایی این رویداد ، نه تنها یک رویداد ساده نبود، بلکه نمادی از تعهد و تلاش این دانشگاه برای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و پاسداشت ارزش‌های والای دینی و اخلاقی بود.

امید است شاهد برگزاری رویدادهای مشابهی در سایر دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی کشور باشیم تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت اصیل ایرانی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

نظر شما