شناسهٔ خبر: 67588106 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

زارع پور اعلام کرد؛

اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی

مهتاب چابوک

وزیر ارتباطات گفت: معافیت مالیاتی کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی و فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون سکویی از جمله اقدامات برای مزیت بخشی به پیام‌رسان ها بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: تامین تجهیزات مورد نیاز همچون سرور، تجهیزات ارتباطی و ذخیره سازی؛ توسعه مراکز داده اصلی و پشتیبان؛کمک به ابری‌سازی؛ ارائه خدمات امن‌سازی و پشتیبانی حقوقی و قضایی، بخشی از اقدامات برای تقویت پیام‌رسانها و شبکه‌های اجتماعی بومی به عنوان سرمایه‌های دیجیتال کشور است.

معافیت مالیاتی کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی، فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون سکویی، آغاز ارائه خدمات الکترونیک پرکاربرد دولتی و فراهم کردن مقدمات صدور پروانه فعالیت از جمله اقدامات برای مزیت بخشی به پیام‌رسان ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی در این دوره بود.

«اتصال متقابل» بین پیام‌رسان‌های ایرانی از دیگر دستاوردهای این دوره است که هم اکنون بین پیام رسان‌های ایتا،‌ بله،سروش+،گپ و آیگپ برقرار است. کاربران با فعال کردن این قابلیت در پیام‌رسان مورد علاقه خود،به دیگران اجازه می دهند که از سایر پیام‌رسانها به او پیام بدهند

نظر شما