شناسهٔ خبر: 67587853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران| هفته نهم؛

پیروزی مدعیان در هفته پایانی نیم‌فصل نخست

در چارچوب هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران تیم‌های پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، آداک نوشهر، پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش به حریفان خود غلبه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران با برگزاری پنج دیدار در شهرهای اصفهان، بوشهر، هرمزگان و یزد پیگیری شد که تیم‌های پاس جوان گناوه، فولاد هرمزگان، آداک نوشهر، پارس جنوبی بوشهر و مقاومت گلساپوش مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دکتر تأمین اصفهان - پاس جوان گناوه

در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران دکتر تأمین اصفهان میزبان پاس جوان گناوه در ورزشگاه تختی تیران بود؛ جدال حساس و مهم میان دو تیم قعر جدولی بسیار نزدیک پیش رفت و در نهایت با تساوی پنج بر پنج به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، در ضربات پنالتی پاس جوان گناوه موفق شد با اختلاف یک گل بر حریف خود غلبه کند.

مقاومت گلساپوش یزد - چادرملو اردکان

در حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی چادرملو اردکان در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد میهمان مقاومت گلساپوش یزد بود؛ این دیدار حساس با پیروزی مقاومت گلساپوش در خانه به پایان رسید تا تیم میزبان با ۲۶ امتیاز در صدر جای‌گیرد.

پارس جنوبی بوشهر - شاهین خزر رودسر

در دیگر دیدار هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر میزبان شاهین خزر رودسر بود؛ در این دیدار پارس جنوبی بوشهر موفق شد با بازی مالکانه به سود خود با اختلاف سه گل در خانه پیروز میدان باشد.

فولاد هرمزگان - شهرداری بندرعباس

در دربی جنوب کشور فولاد هرمزگان در ورزشگاه غدیر بندرعباس میزبان شهرداری بندرعباس بود؛ در این دیدار نزدیک تیم فولاد هرمزگان موفق شد با یک گل اختلاف پیروز میدان باشد.

وحدت مهریز یزد - آداک نوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته آداک نوشهر در ورزشگاه شهید محصل مهریز میهمان وحدت مهریز یزد بود؛ در پر گل‌ترین دیدار این هفته تیم آداک نوشهر موفق شد وحدت مهریز را در خانه با اختلاف یک گل شکست دهد.

نتایج هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران

  • دکتر تأمین اصفهان (۱۱)۵ - پاس جوان گناوه (۱۲)۵
  • مقاومت گلساپوش یزد ۵ - چادرملو اردکان ۳
  • پارس جنوبی بوشهر ۴ - شاهین خزر رودسر ۱
  • فولاد هرمزگان ۴ - شهرداری بندرعباس ۳
  • وحدت مهریز یزد ۶ - آداک نوشهر ۷

نظر شما