شناسهٔ خبر: 67587765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در دهه نخست محرم؛

ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان فعالیت شبانه نخواهد داشت

رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: در دهه نخست محرم، ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان فعالیت شبانه نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

داوود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: ۴۳ دستگاه اتوبوس، ۳۶ دستگاه مینی‌بوس و ۲۵ دستگاه ون خریداری شده است و می‌توان گفت به‌لحاظ تعداد وسایل نقلیه به حد خوبی رسیدیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی افزود: در این حوزه با افزایش ون‌های سفید و همچنین اتوبوس‌های جدید تلاش شد که نیاز شهر برطرف شود.

رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: در سال‌جاری حتی به سه نقطه‌ای که تحت پوشش خدمات‌رسانی شهرداری نیستند، نیز اتوبوس اختصاص پیدا کرده است.

نوری در ادامه با اشاره به موضوع خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در دهه محرم گفت: امکان فعالیت شبانه حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد، چرا که نمی‌توان از رانندگان نیز انتظار داشت همچون روز فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرداری زنجان در ایام ماه محرم اظهار کرد: برنامه‌هایی برای ارائه خدمات برای ایام ماه محرم در نظر گرفته شده است که در صورت موافقیت اعضای شورای شهر زنجان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در زنجان دیده شده است ادامه داد: برنامه‌ها به شورای شهر ارسال شده و در صورت تأیید اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات در برخی از روزها به‌دلیل محدودیت ترافیکی راهور امکان‌پذیر نمی‌شود، ادامه داد: اعمال محدودیت ترافیکی در برخی از خیابان‌ها توسط پلیس راهور خدمات‌رسانی به عزاداران را با مشکل مواجه می‌کند که البته محدودیت ترافیکی در بعضی از مناطق شهری فعالیت شبانه تاکسی‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

نظر شما