شناسهٔ خبر: 67586949 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو فراکسیون مستقلین مجلس:

مردم در انتخابات اثبات کردند که راه حل مشکلات از صندوق رأی می‌گذرد

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات اثبات کردند که راه حل همه مشکلات از مسیر صندوق رأی می گذرد.

صاحب‌خبر -

احمد فاطمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان دادند که راه حل مشکلات از مسیر صندوق رأی می گذرد.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: مردم در این دور از انتخابات نشان دادند اگر هم مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اما این مشکلات دلیلی برای قهر با صندوق رأی نیست و ثابت کردند که در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که مردم در مرحله دوم انتخابات کار مرحله اول را تکمیل کنند و با حضور پرشورتر در مرحله دوم نسبت به مرحله اول به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

فاطمی خاطرنشان کرد: البته ۵۰ درصدی که در مرحله دوم در انتخابات شرکت کردند و ۵۰ درصدی که در مرحله دوم در انتخابات شرکت نکردند همه برای دولت چهاردهم برابر هستند و و دولت جدید باید به گونه ای عمل کند که در انتخابات دور بعد شاهد حضور پررنگ تر و گسترده تر مردم در انتخابات باشیم.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: حکومت ما جمهوری اسلامی است و در سایه جمهوریت نظام و رأی مردم است که انتخابات برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان با مشارکت ۴۹.۸ درصد از ملت ایران به عنوان چهاردهمین منتخب جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

نظر شما