شناسهٔ خبر: 67586931 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اهدای «جایزه کتاب سال» به استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

طاهره مرادی

کتاب «رزین های صنعتی (مقدماتی)»، تألیف منوچهر خراسانی استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کتاب «شایسته تقدیر» معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیین اهدای جوایز آثار «شایسته تقدیر» چهل و یکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی برگزار شد. در آیین اختتامیه از دکتر ایمان شعبانی، رئیس مرکز اطلاع رسانی، کتابخانه و نشر دانشگاه نیز، بابت انتشار کتاب "رزین های صنعتی: (مقدماتی)" با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد. کتاب در ۶۸۰ صفحه و چهارده فصل در سال ۱۴۰۱ منتشر و در حال حاضر به چاپ سوم رسیده است.

کتاب "رزین های صنعتی: (مقدماتی)"، یکی از معدود کتاب های تخصصی و جامع در حوزه رنگ، رزین و پوشش ها است، که جنبه های گوناگون انواع رزین های مهم و متداول در صنعت رنگ را از جنبه های تاریخی، ساختاری، تولیدی و ویژگی های کاربردی آن را به طور کامل در فصول مختلف، به بحث کشیده است. مواد اولیه، خواص، روش تهیه و کاربرد رزین ها در این کتاب، به شکلی شیوا و دلپذیر توضیح داده شده است. مخاطبان این کتاب دانشجویان و صنعتگرهای فعال در رشته های مرتبط با رنگ، رزین و پوشش ها هستند.

 در چهل و یکمین دوره جایزه کتاب سال، بیش از ۲۶۰۰ عنوان کتاب در یک فرایند داوری بسیار دقیق و موشکافانه، با همکاری بیش از پانصد داور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است؛ که از این میان، ۵۳ کتاب در موضوعات گوناگون انتخاب و "شایسته تقدیر" شناخته شدند.

انتهای پیام

نظر شما