شناسهٔ خبر: 67586900 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد

فراخوان جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها در حوزه «پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان»

فراخوان رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند با هدف جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌‎ها در حوزه «پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد. 

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایسنا، رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند در حوزه «پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری کارخانه نوآوری آمپر برگزار می‌شود.

پیشگیری و پیش‌آگاهی، غربالگری و تشخیص، هوش مصنوعی، داده‌کاوی و سرطان، درمان شخصی‌سازی‌شده، مراقبت‌های سرطانی، نانوفناوری و سرطان، خدمات مالی و بیمه‌ای حوزه سرطان، محورهای رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی و پیوند در حوزه «پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان» را تشکیل می‌دهند.

تیم‌ها و استارت‌آپ‌هایی که تمایل دارند در این رویداد حضور داشته باشند، تا روز جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ فرصت دارند از طریق لینک forms.inif.ir/web/guest/cancer ثبت‌نام کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد دوشنبه‌های استارت‏‌آپی، از بین استارت‏‌آپ‌های متقاضی حضور در رویداد، تعدادی براساس داوری، انتخاب و در یک فرآیند آموزشی کوتاه مدت برای ارائه به سرمایه‏‌گذار آماده می‌شوند. در روز برگزاری رویداد، این استارت‌‏آپ‌ها، محصولات و خدمات خود را به سرمایه‌گذاران، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه و صاحبان صنایع ارائه می‌دهند و پس از ارائه، مجموعه‌های علاقه‌‏مند به سرمایه‌گذاری با استارت‌‏آپ‌های مورد نظر ارتباط برقرار ‏کرده و فرایند سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

در رویداد پیوند نیز، ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP (حداقل محصول قابل ارائه) نرسیده‌اند، طی فراخوانی، شناسایی و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش‌بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند. از بین طرح‌های دریافت‌شده، پس از غربالگری اولیه، تعدادی از طرح‌ها انتخاب می‌شوند و سپس برای صاحبان ایده و اعضای استارت‌آپ‌های منتخب، کارگاه‌های آموزشی، برگزار و پس از آن مرحله دوم غربالگری انجام می‌شود که از بین شرکت‌کنندگان، تعدادی برای حضور در رویداد پایانی، انتخاب و آماده ارائه به سرمایه‌گذار می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما