شناسهٔ خبر: 67586259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم| جزئیات آماده‌سازی ورزشگاه نوشهر برای میزبانی لیگ دسته اول فوتبال کشور

نوشهر- ایرنا- "مجید پالوج "رییس اداره ورزش و جوانان نوشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : پیرو تاکید وزیر ورزش و جوانان در بازدید از زمین فوتبال نوشهر مبنی بر رفع نواقص فنی آن برای برگزاری مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در این فضای ورزشی به همین خاطر نشستی روز گذشته در فرمانداری برگزار و مصوب شد این زمین به شهرداری نوشهر واگذار شود تا نواقص آن نظیر تغییر چمن مصنوعی به طبیعی آماده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی" وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه هفته گذشته در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای نوشهر پس از اطلاع از مشکلات آن از جمله مصنوعی بودن چمن و ممنوعیت بازی های لیگ به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد برای رفع مشکلات این فضای ورزشی همراهی لازم را داشته باشند.

برابر اعلام سازمان لیگ فوتبال کشور و آیین نامه Afc در شهریور ماه سال گذشته برگزاری مسابقات فوتبال باشگاه های تیم فوتبال لیگ برتر و دسته یک کشور در چمن های مصنوعی ممنوع شده است .

طبق برنامه های پیش بینی شده ساز مان لیگ فوتبال کشور قرار است این بازی های از دهم شهریور ماه امسال آغاز شود.

تیم فوتبال شهرداری نوشهر در ۱۶ خرداد ماه امسال در بازی برگشت پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور توانست با ضربات پنالتی مهمان خود تیم ماهشهر را شکست دهد و به لیگ دست یک صعود کند.

نظر شما