شناسهٔ خبر: 67584955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

تابلوهای آدرس‌دهی طبق نظر کارشناسان در شهر جانمایی می‌شود

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: جانمایی تابلوهای آدرس‌دهی طبق نظر کارشناسان ترافیکی شهری در حوزه ترافیک انجام می‌شود و موضوع فونت، رنگ، ابعاد و اندازه این تابلوها طبق آیین نامه‌های استاندارد بین‌المللی صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه عمر مفید شب رنگ‌ها سه و هفت ساله است، این تابلوها حداکثر ۱۰ سال یک بار تعویض می‌شود و حوادثی از جمله تصادفات، ترقه‌ها و یادگاری‌نویسی سالانه خسارات زیادی را برای تابلوهای آدرس‌دهی سطح شهر به‌همراه دارد.

وی افزود: جانمایی تابلوهای آدرس‌دهی طبق نظر کارشناسان ترافیکی شهری در حوزه ترافیک انجام می‌شود و موضوع فونت، رنگ، ابعاد و اندازه این تابلوها طبق آئین‌نامه‌های استاندارد بین‌المللی صورت گرفته است.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: بودجه تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر ۱۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در سال بوده که برای تابلوهای راهنمای مسیر حدود هشت میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

آقایی گفت: بر اساس میزان آسیب و خسارت وارد شده تابلوهای آدرس‌دهی سطح شهر تعویض می‌شود.

وی ادامه داد: ترقه‌های که به سمت تابلوهای آدرس‌دهی پرتاب می‌شود، برای شهرداری اصفهان هزینه‌هایی را برای جبران این خسارات به‌همراه دارد و اصلاح و نصب مجدد این تابلوها بار اقتصادی را بر گردن شهرداری انداخته است، بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود به اموال شهر آسیب وارد نکنند.

نظر شما