شناسهٔ خبر: 67584608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح کرد:

شبکه امامت جمعه پشتیبان و مشاوری خیرخواه برای رئیس جمهور منتخب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان (دام عزه)
رئیس‌جمهور منتخب ملت شریف ایران اسلامی
سلام علیکم و رحمة الله؛

با احترام و آرزوی عزت، سلامتی و توفیق روزافزون، ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهید جمهور، رئیسی عزیز بر خود فرض میدانم پیروزی جنابعالی را در انتخاباتی دشمن شکن و تجلی بخش اراده مستحکم حاکمیت اسلامی برای ادامه الگوی مردم سالاری دینی در فرآیند اداره کشور، صمیمانه تبریک عرض نمایم.
امیدوارم با توکل بر خدا و توسل، استمرار در بهره‌مندی از سرمایه گران سنگ اعتماد مردم و پیروی از رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در راه تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر و تداوم مسیر، خدمت گام‌های بلندی بردارید.
تردیدی نیست که سرافرازی در این جایگاه خطیر و دستیابی به اهداف عالیه پیشرو و مصرح در سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی، با انتخاب یاران و همراهانی مؤمن و جهادی در دولت چهاردهم مقدور و در دسترس خواهد بود.
در پایان، لازم به ذکر است که شبکه امامت جمعه، دولت جنابعالی را متعلق به آحاد هموطنان، با سلایق و علایق متنوع و متکثر میداند و به تأسی از سیره امامین انقلاب اسلامی، بدون لکنت، با تحسین دستاوردها و خدماتی که در حقیقت، مبین کارآمدی این نظام مقدس خواهد بود، جهاد تبیین را وجهه همت خود قرار خواهد داد و علاوه بر این، در امر ولایی گسترش عدالت و مبارزه بی امان با فساد، پشتیبان و مشاوری خیرخواه و مشرف بر میدان برای شما خواهد بود.

نظر شما