شناسهٔ خبر: 67584485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه بین المللی خودرو در همدان گشایش یافت

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی همدان گفت: ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو همراه با نمایشگاه قطعات خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی همدان گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

مصطفی مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های بزرگ خودروسازی و تامین کنندگان قطعات خودرو به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی همدان برپا شده است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در کنار برپایی این نمایشگاه، برگزاری برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

مردای با اشاره به حضور غرفه‌هایی از استان‌های مختلف کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: همه غرفه‌های در این نمایشگاه مربوط به تجهیزات خودرو است و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه از کالای به روز صنعت خودرو بازدید کنند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه خودروسازی در این نمایشگاه تصریح کرد: نمایندگان مرکزی تولیدکنندگان داخل و خارج از کشور حضوری پر رنگ در این نمایشگاه دارند و جدیدترین دستاورهای صنعت خودروی کشور در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۱ تیر هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان واقع میدان فرودگاه، انتهای بلوار دباغیان از عرفه‌های برپا شده در این نمایشگاه بازدید کنند.

نظر شما