شناسهٔ خبر: 67584086 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نسل جدید «پاجرو» میتسوبیشی محبوب ایرانیان چه شکلی خواهد بود؟ /عکس

شاسی‌بلند محبوب میتسوبیشی یعنی پاجرو (به غلط مصطلح پاژرو) احتمالاً در سال ۲۰۲۷ باز می‌گردد و با محوریت لوکس شدن، به رقابت با رنجروور خواهد پرداخت

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ ‌منابع حاکی از آن هستند که شاسی‌بلند نمادین میتسوبیشی به‌عنوان یک شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی رده‌بالا که بر اساس پلتفرم اوتلندر ساخته شده، مجدداً معرفی خواهد شد؛ اما این خودرو چه شکلی می‌تواند باشد و احتمالاً چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ در این مقاله به رندر منتشر شده از نسل جدید پاجرو می‌پردازیم.

نسل جدید «پاجرو» میتسوبیشی محبوب ایرانیان چه شکلی خواهد بود؟ /عکس

رندر طراحی شده شبیه به اوتلندر است و ردپای میتسوبیشی در جای‌جای آن به وضوح دیده می‌شود. پاجرو در مقایسه با اوتلندر بلندتر شده و با افزایش فاصله از زمین همراه شده است.

چراغ‌های LED باریک و خطی در بالای جلوپنجره و چراغ اصلی قرار گرفته‌اند. بخش پایینی سپر برای افزایش زوایای ورود در خارج از جاده بهبودیافته است. نمای جانبی دارای ستون‌های سیاه‌رنگ و رینگ‌های جدید که به ظاهری مدرن و شیک کمک می‌کند. در قسمت عقب، چراغ‌ها به‌صورت T شکل طراحی شده است.

نسل جدید «پاجرو» میتسوبیشی محبوب ایرانیان چه شکلی خواهد بود؟ /عکس

کابین خودرو با روکش چرمی همراه با دریچه‌های هوای عمودی و صفحه‌نمایش لمسی، زیبایی‌شناسی کلی خودرو را بهبود می‌بخشد. پاجرو در مقایسه با اوتلندر از ابعاد داخلی بزرگ‌تر برخوردار است و راحتی بیشتری را در ردیف سوم ارائه داده و ظرفیت حمل بار را افزایش می‌دهد. این خودرو همچنین دارای شارژر بی‌سیم، دستیار صوتی، هوش مصنوعی و به‌روزرسانی‌های از راه دور، در کنار مجموعه جامعی از ویژگی‌های فنی و کمک‌راننده خواهد بود.

نسل جدید «پاجرو» میتسوبیشی محبوب ایرانیان چه شکلی خواهد بود؟ /عکس

گزارش‌ها حاکی از آن است که پاجرو از پلتفرم به‌روز شده CMF-C/D و نسخه پیشرفته پیشرانه پلاگین هیبریدی ۲٫۴ لیتری اوتلندر استفاده خواهد کرد، البته با افزایش قابل‌توجه قدرت. این پیکربندی شامل دو موتور الکتریکی در محور عقب و یکی در جلو است که در ارتباط با موتور بنزینی کار می‌کنند. به‌طور کلی، پیش‌بینی می‌شود که این خودرو قدرتی معادل ۳۸۲ اسب بخار داشته باشد.

با موقعیت ممتاز پاجرو، رقبای اصلی آن می‌توانند لکسس GX، لندرور دیفندر، جیپ گرند چروکی، رنجروور اسپرت، آئودی Q۷، بی ام و X۷ و اینفینیتی QX۸۰ باشند.

منبع: carscoops

۵۴۳۲۲

نظر شما