شناسهٔ خبر: 67583960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سپاه شهدای آذربایجان غربی از حضور باشکوه مردم در انتخابات قدردانی کرد

سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با صدور پیام تشکر، از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

«مشارکت مردم در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی پشتوانه و مایه‌ی آبرو و سربلندی است»
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ۱۳/۰۴/۱۴۰۳

حضور غرورانگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی و بیانگر درک و بینش عمیق، تقویت‌کننده روابط بین الملل و بالا بردن قدرت دیپلماسی و چانه‏ زنی در محافل منطقه‌ای و جهانی و همچنین تمرین دموکراسی و تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است. 
درود و سلام خدا بر شما مردم عزیز و همیشه در صحنه آذربایجان غربی که با حضور پرشور خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید.
بی‌شک این عمل دینی، سیاسی و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت، این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم سترگ و بزرگ آذربایجان غربی که همگام و همپا با جای جای ایران اسلامی نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد در حقیقت پاسخی خردمندانه، با تدبیر و قاطع به دشمنان نظام و انقلاب بود؛ دشمنانی که در چند ماه اخیر، به بهانه‌های مختلف سعی در مأیوس کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات داشتند؛ اما ملت ایران بدون توجه به این توطئه‌های خبیثانه، بار دیگر وفاداری خود را به نظام اسلامی اثبات نمود.
اینک که رقابت‌ها به پایان رسیده است، رئیس جمهور منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار دهد.
بی‌شک صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان ازجمله اولویت‌های جدی دولت خواهد بود که بایستی از ابتدای شروع به کار تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.
 سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، بویژه رئیس جمهور مغتنم، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، از مردم شریف و مسئولیت‌شناس استان، زن و مرد، پیر و جوان، عشایر غیور و مرزداران عزیز که دوشادوش هموطنان خود در سایر نقاط میهن عزیز اسلامی، بار دیگر به میدان آمده و حماسه‏ای ماندگار و بی بدیل را خلق نمودند تقدیر و تشکر می‌نماید.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان آذربایجان غربی»

 

نظر شما