شناسهٔ خبر: 67583559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمریکا در باطن سست و دچار پوکی استخوان شده است

فرمانده کل سپاه گفت: ما قدرت آمریکا را مستهلک کرده ایم، این آمریکا کوچک و ضعیف شده است و قدرت اثر خویش را به خاطر اصطکاک و فرسایشی که انقلاب اسلامی در او ایجاد کرده به تدریج از دست داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر سلامی در آیین افتتاح دوره ۲۹ طرح ولایت با بیان اینکه این آمریکا آمریکای ۲۰-۳۰ سال پیش نیست، گفت: ما قدرت آمریکا را مستهلک کرده ایم، این آمریکا کوچک و ضعیف شده است و قدرت اثر خویش را به خاطر اصطکاک و فرسایشی که انقلاب اسلامی در او ایجاد کرده به تدریج از دست داده است.

فرمانده کل سپاه گفت: گر همه قدرت‌های غیرالهی که برخی‌ها مقتدر می‌نامند جمع شوند قدرت آفرینش یک پشه را ندارند.

سرلشکر سلامی در پاسخ به این شبهه که شبهه «حمله به عین‌الاسد در حد و اندازه انتقام از سردار سلیمانی نبود» توضیح داد: این حرف در برابری و تناظر درست است، ولی در تاثیر موضوع فرق می‌کند. وقتی شما به یک پایگاه حمله می‌کنید یعنی به تمامیت یک قدرت یعنی بی اعتنایی به تمام آن قدرت یعنی درک حقیقت که شما در میدان پیروز هستید و از چیزی نمی‌ترسید؛ پشت این چکاندن یک ماشه یک شجاعتی است که فقط از کسی بر می‌آید که به قدرتی ماورای قدرت انسان‌ها متکی است و می‌تواند مسئولیت چنین تصمیمی را برعهده بگیرد.

با افزایش مشارکت از ۴۰ به ۵۰ درصد، دوباره محاسبات دشمن بهم ریخت

فرمانده کل سپاه گفت: در همین انتخابات مشاهده کردید به محض اینکه دشمن شروع کرد به زخم زبان که ایرانی‌ها به نظام ادبار کردند، مردم در عرض ۳-۴ روز به صحنه برگشتند و یکباره مشارکت از ۴۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافت و دوباره محاسبات دشمن به هم ریخت و مایوس و خاموش شد و آرام گرفت.

سرلشکر سلامی افزود: ملت ایران در شکست دادن دشمن و نشان دادن غلط بودن محاسات دشمن بسیار هنرمند، ماهر و باتجربه است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: می‌گفتند انتخابات مهندسی شده است و تصورشان این بود که این رئیس جمهور منتخب از صندوق در نمی‌آید، ولی اراجیف آنها باطل شد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: آنهایی که می‌گفتند که انتخابات مهندسی شده است و از قبل مشخص است چه کسی از صندوق در می‌آید و تصورشان این بود که این رئیس جمهور منتخب از صندوق در نمی‌آید، ولی بر خلاف تمامی این اراجیف، تمام این حرف‌های بی پایه و اساس آنها باطل شد

فرمانده کل سپاه افزود: هر بار ما باید نظریات دشمنان را باطل کنیم و آنها را شرمسار و خجالت‌زده کنیم و این کار را ادامه می‌دهیم تا کامل خاموش شوند.

نظر شما