شناسهٔ خبر: 67582402 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مثبت سوژه |

آموزش رایگان چندین رشته هنری به دانش‌آموزان کم‌بضاعت به همت یک معلم بسیجی

با استفاده از ظرفیت مساجد، اقدام به برگزاری کلاس‌های رایگان آموزشی برای دانش آموزان‌ کم‌بضاعت در رشته‌های نقاشی، کاردستی، خوشنویسی و زیبانویسی کرده ایم.

صاحب‌خبر -

مینا خلیلی از اعضای بسیج فرهنگیان استان اصفهان دارای تالیفات متعددی در حوزه‌های اقدام‌‎پژوهی و آسیب‌شناسی اجتماعی است و در کارنامه 20 سال آموزگاری خود، موفق شده از این حیث،  چندین رتبه برتر در حوزه‌های مختلف را به دست بیاورد.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقداماتی که در دوره کرونا انجام می‌داد، گفت: در دوره کررنا با توجه به افت تحصیلی دانش آموزان، کلاس‌های آموزشی رایگانی را به صورت مجازی برگزار می‌کردم

خلیلی افزود: این دوره‌های آموزشی همچنان با روش‌های فعال تدریس همراه با ورزش برای دانش‌آموزان ادامه دارد.

این معلم بسیجی همچنین با اشاره به اقداماتی که در سطح مساجد استان اصفهان برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت انجام می‌دهد گفت: الحمدلله توانسته ایم برای ارائه آموزش‌های رایگان به دانش آموزان و ارتقاء سطح مهارتی آنها، هماهنگی و تعامل خوبی با مساجد داشته باشیم.

وی در همین راستا گفت: با استفاده از ظرفیت مساجد، اقدام به  برگزاری کلاس‌های رایگان آموزشی برای دانش آموزان‌ کم‌بضاعت در رشته‌های نقاشی، کاردستی، خوشنویسی و زیبانویسی کرده ایم.

این معلم بسیجی خاطرنشان کرد: شکر خدا استقبال از این دوره‌های رایگانی که در مساجد برپا می‌شود بسیار خوب است و تا کنون استعدادهای هنری زیادی را در این کلاس‌ها پیدا کرده‌ایم.

نظر شما