شناسهٔ خبر: 67582057 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعتراف رسانه رژیم صهیونیستی: تونل‌های حماس همچنان در وضعیت خوبی هستند

تهران- ایرنا- کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعتراف کرد که تونل‌های حماس در غزه همچنان در وضعیت خوبی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که تونل‌های حماس در مناطق مرکزی نوار غزه و بخش عمده شهر رفح و محله شجاعیه همچنان در وضعیت خوبی قرار دارد.

بر اساس این گزارش، حماس بخش عمده تونل‌های خود را در شهر خان یونس بازسازی کرده است و در یک کارخانه بتن‌سازی اقدام به تولید مواد لازم برای ساخت تونل‌ها می‌کند.

منابعی به این رسانه صهیونیستی گفتند که وضعیت تونل‌های حماس در اردوگاه‌های مرکز نوار غزه امکان انجام حملات به این جنبش در زیر و روی زمین را می‌دهد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش، افزود: برآوردهای ارتش حاکی از آن است که اگر جنگ متوقف شود، حماس همچنان قادر به انجام حملات در نزدیکی نوار مرزی و حتی عبور از موانع مرزی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما