شناسهٔ خبر: 67581548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مسؤولان استان بوشهر از مردم برای حضور در انتخابات تقدیر کردن... -

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار و امام جمعه بوشهر از مشارکت و حضور پرشور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمدی زاده استاندار و آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر با صدور پیام مشترکی، ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: بدون تردید، مردم و نظام اسلامی پیروز انتخابات ریاست جمهوری هستند و دشمنان و بدخواهان نظام، بار دیگر «نه» بزرگ مردم مواجه شدند.

در بخش دیگری از این پیام یادآور شده است: رشد حدود ۱۱ درصدی مشارکت مردم طی یک هفته در استان بوشهر، حاصل لطف الهی و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و قدردان این حضور ارزشمند هستیم.

استاندار و امام جمعه بوشهر با تبریک به رئیس جمهور منتخب خاطر نشان کردند: دکتر پزشکیان با رأی مردم، رئیس جمهور منتخب است و امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت کشور با همراهی قوای سه گانه تحت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری باشیم.

در بخش دیگری از این پیام می‌خوانیم: انتخابات در کمال امنیت و سلامت در هر دو مرحله برگزار شد و دست اندرکاران انتخابات استان بوشهر نیز با تمام وجود برای تحقق چهار مؤلفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب "امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت"، تلاش و مجاهدت کردند.

در بخش پایانی پیام آمده است: زمان رقابت به پایان رسید و اکنون زمان خدمت رسانی به مردم است که همه موظفیم با تمام توان و ظرفیت در این مسیر گام برداریم.

برچسب‌ها:

نظر شما