شناسهٔ خبر: 67581428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سقف پرسپولیس جلب نظر نمی‌کند!

شرایط پیچیده نعمتی و آل‌کثیر با پرسپولیس

کار مذاکره و تمدید قرارداد دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با چالش‌هایی مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که به نظر می‌رسید تمدید قرارداد پرسپولیس با دو بازیکن فصل گذشته خود تقریبا نهایی شده اما برخی اخبار و شایعات این اتفاق را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
علی نعمتی بعد از دریافت تمام مطالباتش و البته پایان یافتن امتحانات دانشگاهی خود در شروع هفته جاری همراه با مدیر برنامه‌هایش به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و بعد از مذاکره با مدیران باشگاه روی این نکته تاکید داشت که جلسه مثبتی برگزار کرده و اگر به جمع بندی برسند در این تیم ماندنی خواهد شد.
بعد از آن اما خبر آمد نعمتی هم از آنجایی که در دو فصل گذشته پایین‌ترین مبالغ قراردادی را در بین بازیکنان پرسپولیس گرفته برای قرارداد جدید خود رقم بیشتری می‌خواهد.
به نظر می‌رسد نعمتی هم با اینکه ملی پوش نیست، اما رقم سقف قرارداد را در پرسپولیس می‌خواهد و نهایی نشدن قراردادش به همین مسئله گره خورده است.

1996105

در مورد نعمتی البته این مسئله هم مطرح شد که او شرط کرده فقط باید در پست مدافع میانی بازی کند که بعید است این حرف درست باشد، چرا که با تمدید پورعلی‌گنجی و احتمالا گولسیانی و البته حضور کنعانی‌زادگان در آن پست و با در نظر گرفتن جدایی احتمالی عبدالکریم حسن خیلی خوب می‌داند که مثل نیمه اول فصل قبل امکان بازی کردنش در دفاع چپ بیشتر و احتمالش بالاتر است.

اما شرایط عیسی آل‌کثیر و پرسپولیس هم چندان تعریفی ندارد، به طوری که با وجود درج اخباری مبنی بر اینکه او تمدیدی بعدی سرخ‌ها خواهد بود، اما تمدید قرارداد با این مهاجم نیز با چالش مواجه شده است. 
اخیرا مدیر برنامه‌ها و برادر عیسی جلسه‌ای با حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس داشتند که نتیجه مشخصی نداشت، چرا که در آن جلسه مشخص شد این بازیکن هم مبلغ بسیار بالاتری از رقم در نظر گرفته شده برای او می‌خواهد.

2028010

عیسی می‌گوید رقمی که در ابتدای فصل قبل به او پیشنهاد دادند در سطح سوم قراردادهای بازیکنان پرسپولیس بوده و به همین خاطر راهی سپاهان شده است. البته آل‌کثیر نیم فصل به پرسپولیس برگشت و مدیران این باشگاه می‌گویند برای نیم فصل پول خوبی به او دادند و الان هم رقم پیشنهادی‌شان برای قرارداد جدید معقول است. در عین حال همین حالا نیز باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا سقف رقم قرارداد را برای این مهاجم در نظر بگیرد اما پیشنهاد عیسی بالاتر است.
با در نظر گرفتن چنین شرایطی نعمتی و آل‌کثیر فعلا از پرسپولیس هم خیلی دور هستند هم خیلی نزدیک به طوری که ممکن است هم خیلی سریع بر سر یک مبلغ مشخص توافق کرده و قراردادشان را تمدید کنند هم اینکه داستان ادامه همکاری پرسپولیس با آنها نیز با اما و اگرهای بیشتر روبرو شود.

نظر شما