شناسهٔ خبر: 67580860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رئیس قوه قضائیه:

اکنون فصل همدلی و وفاق بیشتر است

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رئیس قوه قضائیه با اشاره به مشخص شدن رئیس‌جمهور منتخب با آرای ملت، اظهار کرد: اکنون فصل همدلی و وفاق بیشتر است. حالا وظیفه و مسئولیت خطیر و سنگینی بر دوش همه ما به ویژه رئیس‌جمهور منتخب است و همه ما وظیفه داریم او را در شئون مختلف یاری رسانیم. 
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، روز گذشته طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم و مشخص شدن رئیس‌جمهور منتخب با آرای ملت، گفت: لازم می‌دانم مجدداً از مردم گران‌قدر ایران اسلامی که با شور و شعف و احساس مسئولیت بیشتر در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم شرکت کردند و به ندای رهبری معظم انقلاب پاسخ گفتند قدردانی و تشکر کنم و از همه دست‌اندرکاران اجرایی، نظارتی، قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی که بعد از حادثه جانکاه شهادت رئیس‌جمهور محبوب، بلافاصله مقدمات برگزاری انتخابات را در موعد مقرر و بدون تأخیر فراهم آوردند و نتیجتاً انتخاباتی آرام و امن و سالم را برگزار کردند، قدردانی به عمل آورم. 
رئیس قوه قضائیه بیان داشت: مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری این انتخابات در نهایت آرامش و امنیت، تیر سنگینی را بر سینه دشمنان و بدخواهان نظام و ملت ایران فرود آورد و آنان را که برای ضربه زدن به کشور ما امیدوار شده بودند، به وادی یأس و سرخوردگی کشاند و بعضاً میان آن بدخواهان، شکاف و گسست ایجاد شد. 
محسنی اژه‌ای با اشاره به مشخص شدن رئیس‌جمهور منتخب با آرای ملت، اظهار کرد: اکنون فصل همدلی و وفاق بیشتر است؛ حالا وظیفه و مسئولیت خطیر و سنگینی بر دوش همه ما به ویژه رئیس‌جمهور منتخب است و همه ما وظیفه داریم او را در شئون مختلف یاری رسانیم. همان‌طور که خود رئیس‌جمهور منتخب مکرراً گفته‌اند، در جهت اجرای سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم و تحقق انتظارات بحق مردم و گسترش عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومان و طبقات کمتربرخوردار و تعالی کشور و نظام و پیشرفت و آبادانی کشور و رفاه مردم، رئیس‌جمهور مسئولیت خطیری برعهده دارد و حتماً در این جهت کمر همت می‌بندند و ما نیز موظف به مساعدت و کمک به او هستیم.

برچسب‌ها:

نظر شما