شناسهٔ خبر: 67579625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برتری پر گل امید‌های پرسپولیس برابر تیم ملی فوتبال دانشجویان

تیم امید پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر تیم ملی دانشجویان به برتری پر گل ۵ بر صفر رسید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید برای فصل جدید مسابقات، برنامه‌های ویژه و مدونی را در دستور کار دارند. تیم‌های آکادمی باشگاه پرسپولیس در چهار رده سنی، یکی پس از دیگری برای حضور پر شور در مسابقات لیگ برتر تهران، آماده می‌شوند.

امید‌های پرسپولیس با هدایت عباس آقایی و به سرپرستی سید قاسم موسوی و با درایت مربیانی چون؛ بهادر عبدی، مصطفی گرمرودی و جواد باقری (مربی دروازه‌بان‌ها)، علی حاج حسن طهرانی به عنوان مربی بدنساز و رامین فروزنده، پزشک تیم، نوید روز‌های خوبی را برای این تیم آینده‌دار در فصل جدید می‌دهند.

تیم امید پرسپولیس که سال گذشته تعداد زیادی از بازیکنان خود را در اختیار تیم بزرگسالان این باشگاه قرار داده بود، سال جاری نیز با بهره از بهترین امکانات مجموعه ورزشی درفشی‌فر با مدیریت محسن خلیلی، تعداد دیگری از این بازیکنان جوان و مستعد پرسپولیس را در اختیار خوان کارلوس گاریدو قرار خواهند داد.

بازیکنان امید پرسپولیس:

مهدی بیات، محمدمعین مولاپور، پارسا باقری مقدم، صالح عسگری، امیرحسین پیرمردوند چگینی، محمدرضا ناصری، آیدین سلطانی، ایلیا حق‌شناس، شایان رشکن، آرشام محمدزاده، علی خسروی، محمدرضا ابراهیمی، امیرحسین علیجانی، محمدمهدی درخشان، ابوالفضل محمودی، ارشیا ایرانشاهی، امیرحسین مرادی، عرشیا احمدی، امیرحسین صادقی مولان، پارسا ملکی، ابوالفضل نوروزی، محمدرضا میرشفیعیان، پوریا رضازاده، امیرمحمد تارتار، حسین محمدی، محمد گندمی، سلطان صحرایی و ابوالفضل انار.

تیم امید پرسپولیس پس از بستن فهرست بازیکنان، برنامه‌های بدنسازی خود را آغاز کرد و برنامه‌های تاکتیکی خود را پشت سر گذاشت و سپس آماده بازی‌های تدارکاتی شد.

شاگردان عباس آقایی روز گذشته (یکشنبه) در یک بازی دوستانه در زمین امیرآباد به مصاف تیم ملی دانشجویان با سرمربیگری فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی دانشجویان رفتند و با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به برتری رسیدند.

گل‌های سرخپوشان امید توسط؛ محمدرضا ناصری، ارشیا ایرانشاهی، پوریا رضا‌زاده، سلطان صحرایی و ابوالفضل نوروزی به ثمر رسید.

امید‌های پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری، دومین دیدار دوستانه خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما