شناسهٔ خبر: 67579564 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

عامل جنایت گاندی به ایستگاه محاکمه رسید

تحقیقات در پرونده مردی جوان که در خیابان گاندی، ‌زن مورد علاقه اش را به قتل رسانده بود، ‌تکمیل و به صدرو کیفرخواست منجر شد تا به زودی عامل جنایت در دادگاه کیفری محاکمه شود.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه بیست و ششم فروردین در خیابان گاندی رخ داد. آن روز مردی جوان با زنی در خیابان درگیر شده و دیوانه وار با چاقو به زن جوان ضربه می زد. او سپس از آنجا گریخت و در کلبه ای واقع در یکی از روستاهای استان گلستان پنهان شد اما در نهایت مخفیگاهش لو رفت و دستگیر شد. او گفت: شهرزاد (مقتول) زن مورد علاقه ام بود اما دیگر نمی خواست به ارتباطش با من ادامه بدهد. قرار بود با هم ازدواج کنیم اما او دیگر مرا نمی خواست.

وی ادامه داد: روز حادثه با او قرار گذاشتم و می خواستم هر طور شده موبایلش را بگیرم تا آن را بررسی کنم. اما شهرزاد مقاومت می کرد. در نهایت موبایلش را گرفتم و شهرزاد به دنبالم امد تا آن را پس بگیرد. چاقو را برده بودم او را بترسانم و بتوانم با تهدید رمز گوشی را بگیرم. قصدم این بود که فقط بفهمم که آیا شهرزاد به من خیانت می کند یا نه؟ اما او می خواست گوشی را بگیرد و نمی دانم چه شد که از شدت عصبانیت حدود ۲۰ ضربه به او زدم. اما تا روزی که دستگیر شدم نمی دانستم شهرزاد فوت شده است.

این مرد پس از بازسازی صحنه قتل، روانه زندان شد. از سوی دیگر خانواده مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند. با تکمیل شدن تحقیقات، کیفرخواست در پرونده صادر شد تا متهم به زودی دردادگاه کیفری پای میز محاکمه برود.

نظر شما