شناسهٔ خبر: 67579556 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ایرباد CMF Buds Pro 2 با ظاهری متفاوت و دوست داشتنی معرفی شد

صاحب‌خبر -

کمپانی ناتینگ از ایرباد جدید CMF Buds Pro 2 با طراحی منحصربفرد و شارژدهی 41 ساعته رونمایی کرد. برگ برنده این ایرباد، طراحی آن است.

کمپانی ناتینگ امروز در رویداد اختصاصی خود علاوه بر معرفی گوشی موبایل اقتصادی CMF Phone 1 و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 از نسل دوم ایربادهای اقتصادی این برند نیز رونمایی کرد. ایرباد CMF Buds Pro 2 در بسیاری قابلیت‌ها شباهت فراوانی به نسل اول خود دارد، اما نسبت به آن پیشرفت‌هایی قابل توجه داشته.

ایرباد CMF Buds Pro 2؛ خوش‌قیمت، کارآمد و جذاب

مهم‌ترین ویژگی‌های فنی نسل دوم ایربادهای اقتصادی CMF درایورهای داینامیک 11 میلیمتری و توییترهای صفحه‌ای 6 میلیمتری است که کیفیت صدای غنی‌ای را به گوش کاربر می‌رسانند.

ایرباد سی ام اف بادز پرو 2 ایرباد سی ام اف بادز پرو 2

این ایرباد همچنین از کدک‌های LDAC نیز پشتیبانی کرده و ضمن ارائه استریم‌های صوتی با بیت‌ریت بالا از قابلیت حذف نویز فعال نیز بهره‌مند بوده و به‌ادعای کمپانی سازنده قادر است نویز محیط را به اندازه 50 دسی‌بل کاهش دهد. علاوه بر این، جعبه نگهدارنده این هدفون جذاب نیز اکنون به یک کلید چرخان جدید مجهز شده که قابلیت تنظیم صدا، قطع و وصل کردن تماس‌ها و فعال یا غیرفعال کردن حذف نویز فعال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

روی هریک از گوشی‌های CMF Buds Pro 2 سه میکروفون مجزا قرار گرفته؛ ضمن آن که قابلیت‌های جذاب شنیدن صدا و الگوریتم‌های کاهش نویز آن را به یک دستگاه خاص تبدیل کرده‌اند. ناتینگ همچنین در هدفون جدیدش صدای سه‌بعدی را نیز شبیه‌سازی می‌کند تا تجربه شنیداری بهینه‌تری ارائه دهد.

ناتینگ شارژدهی ایربادهای جذابش را 41 ساعت در صورت خاموش بودن حذف نویز فعال و 30 ساعت در صورت فعال بودن این قابلیت اعلام کرده است.

این ایرباد جذاب ناتینگ در رنگ‌های خاکستری پررنگ، خاکستری روشن، نارنجی و آبی روانه بازار شده و قیمتی 60 دلاری دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین هدفون های بیسیم سال ۲۰۲۳ هدفون بی سیم جدید شرکت ناتینگ، یک عجیب الخلقه به تمام معنا است ناتینگ ایر ۲ معرفی شد؛ هدفون بی سیم عجیب از برند پر حاشیه!

نظر شما