شناسهٔ خبر: 67579090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس جنبش «وجود» عراق: رئیس جنبش «وجود» عراق:

مقاومت عراق وارد مرحله رویارویی با رژیم صهیونیستی شده است مقاومت عراق وارد مرحله رویارویی با رژیم صهیونیستی شده است

رئیس یک جنبش عراقی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت این کشور وارد مرحله رویارویی با رژیم اشغالگر شده است، از روند رو به افزایش عملیات‌های مقاومت خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد شریف ابوسعیده» امروز (دوشنبه) در مصاحبه با پایگاه «المعلومه» گفت که چنانچه رژیم صهیونیستی دست به اقدامی علیه جنوب لبنان بزند، روند عملیات‌های مقاومت در دوره آینده افزایش خواهد یافت.

وی افزود: جبهه مقاومت عراق وارد خط جنگ و رویارویی با رژیم صهیونیستی شده است و بازیگران اصلی در منطقه در تلاش برای حفظ قواعد درگیری و رویارویی هستند.

ابوسعیده تصریح کرد: در صورت تخطی رژیم صهیونیستی از قواعد درگیری کنونی در منطقه، محور مقاومت نیز به طرز بی‌سابقه‌ای از قواعد درگیری تخطی می‌کند و نبرد بزرگی رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز همه اسرائیل در معرض خطر قرار دارد و پهپاد‌های حزب‌الله فراتر از شهر حیفا رسیده‌اند؛ در نتیجه، قواعد بازی تغییر کرده است به خصوص اینکه جبهه جولان نیز باز شده است و گروه‌های مختلف مقاومت این منطقه را هدف قرار داده‌اند.

چند روز پیش نیز شورای هماهنگی مقاومت عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در صورت حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، تمام منافع آمریکا در عراق و منطقه را هدف قرار می‌دهیم.

در این بیانیه آمده بود: اگر تهدید رژیم صهیونیستی علیه لبنان عملی شود، دامنه و کیفیت عملیات آنان نیز بالاتر خواهد رفت و در صورت این حمله، منافع آمریکا در عراق و منطقه به اهداف مشروعی برای نیرو‌های مقاومت بدل خواهد شد.

مقاومت عراق در این بیانیه با تاکید بر اینکه در پی کشتار‌ها در فلسطین باید مواضع قاطعی در قبال کشور‌های عربی سازشکار با رژیم صهیونیستی اتخاذ کرد، افزود: خط لوله نفتی العقبه - بصره که هزینه‌های زیادی برای عراق داشته و هیچ بهره اقتصادی نیز ندارد، شاید نقطه آغازی برای وارد کردن عراق به طرح پلیدی باشد که زمینه را برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی فراهم می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما