شناسهٔ خبر: 67578303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

۱۰ درصد ملی پوشان اعزامی به المپیک پاریس قزوینی هستند

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: این استان با یک درصد جمعیت کشور ۱۰ درصد المپیکی ها را اعزام می‌کند که نشان از استعداد ورزشکاران قزوینی در رشته های مختلف است.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی اعلایی روز دوشنبه در آیین تکریم و بدرقه قهرمانان و مربیان استان قزوین اعزامی به مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: ورزشکاران اعزامی المپیک اسطوره های اخلاق و انسان های کاملی در عرصه ورزش و زندگی هستند که همواره با تواضع، فروتنی، عشق و محبت به دیگران رفتار می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف استان قزوین پرورنده، حامی و پشتیبان ورزشکارانی هستند که در بستر منابع انسانی امروز افتخار ویژه ای برای قزوین آفریدند.

اعلایی یادآور شد: ورزشکاران الگوهای مناسبی برای نسل جوان هستند که نشان می دهند با هر محدودیت ها و امکاناتی می شود با سعی و تلاش نتیجه گرفت.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر یک نفر فخر حضور در المپیک و مجوز ورود به آن را دریافت می کند باید از تخصص هوش و روحیه بالایی برخوردار باشد این نشان از منحصر بودن این ورزشکاران دارد.

وی افزود: با دعای خیر همه مردم ایران، امیدواریم ورزشکاران المپیکی استان قزوین نتایج خوبی به دست آورند و مجموعه مدیریتی استان قزوین نیز در حد وسع خود حمایت و پشتیبانی لازم را از این ورزشکاران می کند.

۱۰ درصد ورزشکاران المپیکی قزوینی هستند

استاندار قزوین افزود: امروز از شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی یاد می کنیم که ایشان نیز خود را فدای ایران کرد و یادش در تاریخ ایران ماندگار شد و خوشا به حال کسانی که در مسیرهای مختلف ارزش آفرینی، تلاش می کنند تا نامشان در این جغرافیا ماندگار شود.

گفتنی است اعزامی های استان قزوین به المپیک ۲۰۲۴ ورزشکارانی از جمله محمدرضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک،مهران برخورداری تکواندوکار، رضا علیپور سنگنورد، میرمصطفی جوادی وزنه بردار هستند و اعضای پارالمپیک نیز شامل داود علیپوریان عضو تیم ملی والیبال نشسته،احمد ملاحسنی در رشته وزنه برداری است.

نظر شما