شناسهٔ خبر: 67578102 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تیزر تبلیغاتی سدان لوکس و چشم‌نواز کادیلاک Celestiq را از دست ندهید

صاحب‌خبر -

سدان برقی لوکس سلستیک (Celestiq) یک محصول استثنائی از کادیلاک است؛ تیزر تبلیغاتی جدید این خودرو الکتریکی هم دلیل آن را توضیح می‌دهد.

کادیلاک، خودروساز مشهور آمریکایی، سلستیک (Celestiq) را به‌عنوان پرچمدار محصولات برقی خود به بازار معرفی کرده است؛ سدانی فوق‌العاده لوکس که با طراحی آینده‌گرایانه و پرزرق و برق خود خودروسازان بالارده اروپایی مثل مرسدس بنز را به ترس و لرز می‌اندازد. آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که کادیلاک برای نمایش ویژگی‌های این سدان لوکس تمام برقی، یک تیزر تبلیغاتی جدید را منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید تیزر جذاب کادیلاک Celestiq را تماشا کنید.

ویدیو تیزر سلستیک، سدان پرچمدار کادیلاک

در تیزر تبلیغاتی کادیلاک Celestiq برخی از ویژگی‌های آن نظیر سقف شیشه‌ای هوشمند، تکنولوژی کمک‌راننده سوپر کروز (Super Cruise)، سیستم صوتی AKG با 38 اسپیکر و نمایشگر سرتاسری 55 اینچی به نمایش گذاشته می‌شوند.

کادیلاک سلستیک برای تامین قوای محرکه خود از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت حدود 600 اسب بخار را دارند و نیرو محرکه آن‌ها در همه نسخه‌ها به هر چهار چرخ هدایت می‌شود. با اتکا به این پیشرانه، این سدان می‌تواند ظرف 3.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. البته تمرکز این خودرو روی سواری نرم و لذت‌بخشی است که حتی در سفرهای طولانی هم راننده را خسته نمی‌کند، ولی کماکان با خروجی بالای خود می‌تواند با خودروهایی مثل پورشه تایکان رقابت کند.

کابین کادیلاک سلستیک (Celestiq) کابین کادیلاک سلستیک (Celestiq)

فضای داخلی این سدان کادیلاک، لوکس و امکانات است و طراحی مینیمال و شیک آن توجهات را در همان نگاه اول به خود جلب می‌کند. سه نمایشگر به هم پیوسته که هایپراسکرین مرسدس بنز را به یاد می‌آورند، کل داشبورد را فرا گرفته‌اند تا حتی سرنشین جلو هم از نمایشگر بی‌نصیب نماند. حتی سرنشینان عقب در این خودرو به نمایشگرهای 12.6 اینچی دسترسی دارند و می‌توانند از تماشای محتوای مورد علاقه خود در آن‌ها لذت ببرند. همچنین در تکمیل این‌ها سیستم صوتی AKG با 38 اسپیکر و صدای سه‌بعدی فراگیر هم در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد.

ویدیو تیزر تبلیغاتی کادیلاک سلستیک (Celestiq) ویدیو تیزر تبلیغاتی کادیلاک سلستیک (Celestiq)

تولید کادیلاک Celestiq در تعداد محدود از اوایل سال 2024 آغاز شده است و انتظار می‌رود با قیمت پایه تقریباً 340 هزار دلار به فروش برسد. کادیلاک هر نسخه را با توجه به نیازها و ترجیحات هر مشتری سفارشی‌سازی می‌کند و به گفته این خودروساز آمریکایی، در سفارشی‌سازی این خودرو عملاً هیچ محدودیتی وجود ندارد.

سایر ویدیوها در گجت نیوز:
مقایسه ویدیویی اطلس و کوییک؛ کدام هاچ بک سایپا را بخریم؟ تماشا کنید: ماشین هایی که خودروسازان بزرگ را از فروپاشی نجات دادند چرا هیچ‌کس نسل جدید هیوندای سانتافه را دوست ندارد + ویدیو با تکنولوژی حرکت خرچنگی هیوندای، پارک دوبل مثل آب خوردن می‌شود + ویدیو سوزوکی جیمنی وارداتی؛ معرفی ویدیویی شاسی بلند آفرودی و پرطرفدار ژاپنی

برچسب‌ها:

نظر شما