شناسهٔ خبر: 67577835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه‌های آموزشی انجمن سینمای جوانان کرمانشاه در فصل تابستان اعلام شد + فیلم

کرمانشاه - ایرنا - مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت: این انجمن برای فصل تابستان برنامه‌های آموزشی متنوعی را برای علاقه‌مندان به عکاسی و سینما در استان پیش‌بینی کرده است.

صاحب‌خبر -

کامران رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این انجمن در قالب دوره‌های تک‌درس در تابستان ۱۴۰۳ همزمان با دیگر دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران با ارایه مدرک معتبر بین‌المللی در نظر گرفته است.

وی افزود: این دوره‌ها با محوریت سرفصل‌هایی همچون مبانی عکاسی، عکاسی پرتره، فوتوشاپ، عکاسی مستند اجتماعی، عکاسی تبلیغاتی، فیلم‌نامه نویسی، نقد و تحلیل فیلم، تدوین، فیلم‌برداری، افترافکت و صدابرداری برگزار خواهد شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: هنرجویانی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند مدرک معتبر بین‌المللی انجمن سینمای جوانان ایران را دریافت می‌کنند. ️

رضایی یادآور شد: متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این دوره‌های تک‌درس می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها با انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرمانشاه با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۲۴۸۴۷۲ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه ای با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه فعالیت دارند، هنرجویان عضو این انجمن سال گذشته موفق به تهیه ۳۵ عنوان فیلم در قالب حرفه ای ، نیمه حرفه ای ، آموزشی و فیلم اولی شدند.

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظر شما