شناسهٔ خبر: 67577750 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیبرمن: قدرت بازدارندگی اسرائیل به صفر رسیده‌است/ تل‌آویو هیچ درسی از هفتم اکتبر نگرفت

تهران- ایرنا- وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی با اشاره به کاهش چشمگیر قدرت بازدارندگی این رژیم، به شدت از عملکرد این رژیم در جنگ علیه نوار غزه انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطین، «آویگدور لیبرمن» عضو کنست(پارلمان) و رهبر حزب «اسرائیل بیتنو» رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم همچنان در روز ۶ اکتبر یعنی یک روز پیش از آغاز نبرد طوفان الأقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گیر افتاده است.

وی افزود: ارتش اسرائیل از تمام توانمندی‌های موجود خود استفاده کرد و قدرت بازدارندگی اسرائیل به صفر رسیده است؛ اسرائیل هیچ درسی از هفتم اکتبر نگرفته است.

از سوی دیگر «اسحاق بریک» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اگر ارتش اسرائیل قادر به شکست حماس نیست پس نخواهد توانست حزب الله را نیز شکست دهد.

وی درباره مخالفت مجدد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر با توافق پیشنهادی کنونی آتش بس بین این رژیم و مقاومت فلسطین هشدار داد و گفت: اگر نتانیاهو دوباره توافق را رد کند ما برای همیشه اسرای اسرائیلی را از دست خواهیم داد و در آستانه ورود به یک جنگ منطقه ای قرار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، شکست از مقاومت فلسطین و لبنان، تنش ها بین مقامات رژیم اشغالگر را افزایش داده و مخالفان کابینه حاکم خواستار برگزاری سریع تر انتخابات زودهنگام و برکناری نخست وزیر هستند.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما