شناسهٔ خبر: 67577541 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

آتش دوباره به جان جنگل‌های کرخه افتاد

آتش سوزی گسترده در جنگل‌های پارک ملی کرخه که از ظهر یکشنبه آغاز و بامداد امروز دوشنبه مهار شده بود بار دیگر از ساعتی قبل در بخش‌هایی از این جنگل شعله ور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آتش سوزی گسترده در جنگل‌های پارک ملی کرخه که از ظهر یکشنبه آغاز و بامداد امروز دوشنبه مهار شده بود بار دیگر از ساعتی قبل در بخش‌هایی از این جنگل شعله ور شد.

رییس پارک ملی کرخه شوش با اشاره به وقوع آتش سوزی گسترده در این پارک ملی گفت: پوشش متراکم جنگلی و همچنین ورزش شدید باد موجب گسترش این آتش سوزی شد که با استفاده از تمام ظرفیت‌های محیط بانی و نیروهای مردمی این آتش بامداد امروز مهار شد.

محمد الوندی با اشاره به شعله ور شدن مجدد آتش در بخش‌هایی از این جنگل‌ها ادامه داد: تیم‌های محیط بانی صبح امروز برای مساحت سنجی و برآورد خسارات وارد شده به این پارک مشغول گشت زنی در منطقه بودند که در بخش‌هایی از منطقه شعله ور شدن مجدد آتش را شناسایی و مهار مجدد آتش را آغاز کردند.

وی افزود: هم اکنون تیم‌های محیط بانی علاوه بر تلاش برای خاموش کردن آتش در بخش‌هایی که دوباره شعله ور شده است، در حال برآورد خسارت‌های وارد شده به این پارک هستند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما