شناسهٔ خبر: 67577018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در دیدار با سرپرست ریاست جمهوری مطرح شد؛

جلیلی از زحمات اعضای دولت شهید آیت‌الله رئیسی در ۳ سال گذشته قدردانی کرد

تهران - ایرنا -نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی نیز در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد دولت مردمی، از زحمات و تلاش‌های همه اعضای دولت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و محمد مخبر در ۳ سال گذشته و نیز اداره بدون حاشیه امور اجرایی کشور در ۵۰ روز اخیر از سوی سرپرست ریاست جمهوری تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دولت ایرنا، سعید جلیلی صبح امروز دوشنبه به منظور دیدار و گفتگو با سرپرست ریاست جمهوری در دفتر محمد مخبر حضور یافت.

مخبر در این دیدار، از حضور و تلاش‌های اخلاق‌مدارانه و موثر جلیلی در رقابت‌های انتخاباتی و ایجاد شور و نشاط در این رویداد مهم ملی قدردانی کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای‌عالی امنیت ملی نیز در این دیدار ضمن تمجید از عملکرد دولت مردمی، از زحمات و تلاش‌های همه اعضای دولت به ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و محمد مخبر در ۳ سال گذشته و نیز اداره بدون حاشیه امور اجرایی کشور در ۵۰ روز اخیر از سوی سرپرست ریاست جمهوری تشکر کرد.

جلیلی همچنین اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای مقدمات برگزاری رویداد سنگین، بزرگ و مهم انتخابات ریاست جمهوری به بهترین شکل از سوی مخبر و برگزارکنندگان را مورد قدردانی قرار داد.

نظر شما