شناسهٔ خبر: 67576692 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

لوکس‌ترین «مرسدس میباخ» که فقط یک دستگاه از آن ساخته شده است لوکس‌ترین «مرسدس میباخ» که فقط یک دستگاه از آن ساخته شده است

فرادید| بر اساس آخرین بیانیه مطبوعاتی مرسدس بنز، مدل کلاس اِس مرسدس مایباخ از کشتی تفریحی اِسفینکس 12mR الهام گرفته است. این کشتی به داشتن زیبایی و ساخت ماندگار شهرت دارد. به گزارش فرادید، این خودرو دارای یک پرداخت دورنگ متمایز، یادآور «زیبایی آبی شبانه» قایق بادبانی است و رنگ‌های آبی دریایی

صاحب‌خبر -

فرادید| بر اساس آخرین بیانیه مطبوعاتی مرسدس بنز، مدل کلاس اِس مرسدس مایباخ از کشتی تفریحی اِسفینکس 12mR الهام گرفته است. این کشتی به داشتن زیبایی و ساخت ماندگار شهرت دارد. 

به گزارش فرادید، این خودرو دارای یک پرداخت دورنگ متمایز، یادآور «زیبایی آبی شبانه» قایق بادبانی است و رنگ‌های آبی دریایی متالیک و قرمز روشن پاتاگونیای برند MANUFAKTUR را به نمایش می‌گذارد. 

6

فضای داخلی مرسدس-میباخ کلاس اِس انحصاری، تجمل فوق‌العاده‌ای نشان می‌دهد و چرم انحصاری برند MANUFAKTUR به رنگ سفید کریستالی با روکش الماس خود را به رخ می‌کشد. دوخت روکار خاکستری اوریون و چوب آراسته‌شده با نوارهای تزئینی آلومینیومی به دلفریبی ظاهری این خودرو افزوده و بازتاب جذابیت لوکس کشتی تفریحی است. 

5

مهارت بکار رفته در ساخت این خودرو نشان‌دهنده‌ی اشتیاق مشترک سازندگان وسایل نقلیه خاکی و آبی برای بکار بردن بهترین مواد و زیبایی جاودانه است. 

2

این مدل با تعیین استانداردهای جدید برای لوکس بودن، مجهز به درب‌های راحتی برقی در عقب، رکاب‌های درب MANUFAKTUR آراسته‌شده با حروف قرمز روشن MAYBACH (میباخ) است. در عین حال، سیستم صوتی توسط سیستم صدای فراگیر ۴ بعدی پیشرفته Burmester تقویت شده است. 

4

این خودرو برای بالا بردن بیشتر تجربه، یک سیستم سرگرمی رده بالای MBUX در صندلی عقب و یک محفظه خنک‌کننده روکش نقره دارد. 

کشتی تفریحی اسفینکس 12mR، بخشی از کلاس آر ۱۲ متری معروف، نمادی از زیبایی و برتری کلاسیک در تاریخ قایقرانی است. این کشتی تفریحی که ابتدا سال ۱۹۳۹ ساخته شد، پس از خریداری توسط ملوان پرشور اُلیوِر بِرکینگ، دستخوش یک فرآیند بازسازی دقیق به رهبری Robbe & Berking شد.

0

بازسازی طبق برنامه‌های اولیه آن دوران انجام شد و جذابیت جاودانه کشتی و اهمیت تاریخی آن دست‌نخوره ماند و حفظ شد. 

همکاری بین Mercedes-Maybach و Robbe & Berking مظهر میراثی غنی از استادکاری بی‌همتا و تعهد به پیشرفت است. هر دو برند به تولید محصولات منحصربفرد با تمرکز بر زیبایی‌شناسی واضح و زیبایی جادوان متعهد هستند. 

2

مدل انحصاری کلاس اِس به کشتی تفریحی اسفینکس ادای احترام می‌کند و نمونه‌ای از ترکیب هماهنگ تسلط بر خودرو و میراث دریایی است. 

مرسدس میباخ کلاس اِس انحصاری، نماد واقعی تجمل و میراث، قبلاً برای یک مشتری رزرو شده و دیگر در دسترس سایر خریداران علاقه‌مند نیست.

1

3

4

5

مترجم: زهرا ذوالقدر

منبع: faradeed-196507

نظر شما