شناسهٔ خبر: 67576605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۷ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از نگرانی هیات رئیسه مجلس خبرگان نسبت به ورود روحانیون ساختار شکن به مجلس خبرگان و تضعیف جایگاه رهبری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات چهارشنبه، ۲۷ سال پیش در خاطرات ۱۸ تیر ۱۳۷۶ خود نوشت: به دفترم رفتم‌. آقایان علی مشکینی، محمد مومن، ابراهیم امینی و سیدحسن طاهری خرم آبادی اعضای هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری آمدند. جلسه داشتیم‌. مقرر بود اجلاسی در تابستان در مشهد باشد که قرار شد به تاخیر بیندازیم از اینکه روحانیون ساختارشکن در انتخابات سال آینده مجلس خبرگان فعال شوند و در مجلس خبرگان باعث تضعیف رهبری بشوند اظهار نگرانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات چهارشنبه، ۲۷ سال پیش در خاطرات ۱۸ تیر ۱۳۷۶ خود نوشت: به دفترم رفتم‌. آقایان علی مشکینی، محمد مومن، ابراهیم امینی و سیدحسن طاهری خرم آبادی اعضای هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری آمدند. جلسه داشتیم‌. مقرر بود اجلاسی در تابستان در مشهد باشد که قرار شد به تاخیر بیندازیم از اینکه روحانیون ساختارشکن در انتخابات سال آینده مجلس خبرگان فعال شوند و در مجلس خبرگان باعث تضعیف رهبری بشوند اظهار نگرانی کردند.

هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود نوشت: پیشنهاد داشتند که انتخابات را دو سال تاخیر بیندازیم که با انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم انجام شود که نپذیرفتیم و نیز پیشنهاد دیگری بود که اصلا تصویب کنیم که نمایندگی مادام العمر باشد که آن هم رد شد. درباره انتخابات خبرگان بحث شد و نیز ساختن مرکز خبرگان در قم که از من کمک گرفته اند ولی در جوار ساخت بنا با شهرداری و مردم دچار مشکل شده اند. آقای طاهری خرم آبادی در مورد بنیاد پاکستان گزارش داد و آقای مومن از مشکل گرانی روز.

در قم موج مخالفت با تغییر منطقه سالاریه و زنبیل آباد پیش آمده است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما