شناسهٔ خبر: 67576385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه سپاهان:

سپاهان شفاف‌ترین و سالم ترین باشگاه است - اکونیوز

اقتصاد ایران: اصفهان – مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان جز شفاف‌ترین و سالم‌ترین باشگاه‌های کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، مهدی آذربایجانی ظهر دوشنبه در حاشیه نشست مدیران عامل باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه سپاهان در بالاترین سطح و در ۲ حوزه بانوان و آقایان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مورد سقف بودجه صحبت‌های خوبی انجام شد و ما دیدگاه‌های خود را اعلام کردیم، افزود: از نظر من نگاه فیرپلی مالی خیلی به دستورالعمل ابلاغی اطلاق نمی‌شود و بیشتر متناسب سازی و کنترل هزینه کرد تیم‌ها برای رقابتِ بهتر است؛ اگر بخواهیم رشد و پیشرفت متناسب با حریفان خارجی خویش داشته باشیم باید بتوانیم هزینه‌های متناسب معقولی برای جذب بازیکنان در آن سطح انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به متهم کردن سپاهان به گران شدن بازار نقل و انتقالات اضافه کرد» حُسن باشگاه سپاهان این است که همه چیز در آن شفاف است، ما به هیچ وجه پرداخت خارج از قرارداد نداریم، همه مستندات باشگاه بر روی کاغذ و دقیقاً مطابق با آنچه هست موجود است، ما حتی اگر بابت همین مستندات نیز مورد سوال قرار بگیریم همچنان شفاف عمل خواهیم کرد، ما مشاهده می‌کنیم که متأسفانه نه تنها ۳۰ سال است هیچ جامی در سطح آسیا به دست نیاورده‌ایم که در رده‌های بالای باشگاه‌های آسیا نیز غایب بوده‌ایم.

وی افزود: سیاست‌های هیأت مدیره باشگاه و هیأت مدیره کارخانه هم مهم است و ما منبع لایزال و تمام ناشدنی نداریم. کارخانه فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان جزو شفاف‌ترین سازمان‌ها در حوزه مسائل مالی هستند؛ آنجا هم ما باید با استدلال، ارائه دلیل و هزینه فایده نشان دهیم پول هزینه شده چه میزان ارزشی را برای ما ایجاد می‌کند، این ارزش البته می‌تواند ارزش مادی یا اجتماعی باشد. با قهرمانی سپاهان در جام حذفی شادی مردم اصفهان پس از چند سال به یادماندنی بود که شاید هزاران میلیارد ارزش داشته باشد

آذربایجانی در خصوص آخرین وضعیت رامین رضائیان نیز ابراز کرد: در مورد رامین رضائیان فعلاً صحبت نمی‌کنم اما او با ما قرارداد دارد و من باید با او صحبت کنم؛ فکر نمی‌کنم بیرانوند پیشنهادی از سپاهان دریافت کرده باشد. بحثی نیز در خصوص معاوضه نبوده است، فرشاد احمدزاده قرارداد دارد.

وی در خصوص خط دفاعی این تیم ابراز کرد: در فکر مدافعان محروم در برابر الشباب هستیم و در روزهای آینده پس از قطعی شدن اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که استقلال و پرسپولیس سقف قرارداد دارند، وضعیت سپاهان چگونه است، گفت: ما قرارهای داخلی در این مورد داریم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا فولاد هرمزگان بابت شادی اجتماعی به باشگاه بودجه – کمک ۳۰ میلیاردی- پرداخت کرده است، ادامه داد: اینها مسائل مالی بین کارخانه‌ها هست و ممکن است با هم مراودات مالی داشته باشند. در حوزه باشگاه من چیزی ندیده‌ام.

آذربایجانی در پاسخ به این سوال که آیا در ۲ سال گذشته سپاهان انحراف بودجه داشته است یا خیر، گفت: من بررسی نکرده‌ام اما قطعاً سپاهان جزو شفاف‌ترین و سالم‌ترین باشگاه‌ها است. 

نظر شما