شناسهٔ خبر: 67575666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خبرداد؛

زمین‌گیرشدن اراذل و اوباش توسط پلیس در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خبرداد؛ فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عامل چاقوکشی که باعث مصدومیت 3 نفر در بلوار ماذون قشقایی این شهرستان شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، اظهار داشت: صبح پانزدهم تیرماه ماموران کلانتری "24 ابوذر" حین گشت زنی مشاهده کردند 3 نفر مجروح کنار خیابان توسط عوامل اورژانس در حال مداوا هستند، که بررسی موضوع جهت دستگیرس ضارب را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد راکب یک دستگاه موتورسیکلت که از اراذل اوباش سابقه‌دار است به دلیل اختلافات شخصی با 2 مرد و یک زن درگیر و آنها را با سلاح سرد مجروح و متواری می‌شود.

سرهنگ زراعتیان گفت: ماموران با اقدامات پلیسی موفق شدند متهم را کمتر از 12 ساعت در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم 34 ساله دارای سوابق درگیری، حمل سلاح و مواد مخدر است، تصریح کرد: اراذل و اوباش معروف برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که ماموران پلیس هرگز اجازه عرض اندام و قدرت نمایی را به متخلفان نخواهند داد و با تمام توان و برابر قانون برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما