شناسهٔ خبر: 67575539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هوشمندسازی خدمات پلیس در ساوه ضروری است

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: تامین زیرساخت های هوشمندسازی خدمات پلیس در ساوه مهمترین مطالبه این فرماندهی از مسوولان شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هادی رفیعی کیا روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی فرماندهی انتظامی ساوه با اشاره به اینکه پلیس هیچ وقت ارایه خدمت را منوط به ایجاد هوشمندسازی نکرده است افزود: اما هوشمندسازی خدمات با توجه به تجارب موفق جهانی و ضرورت زمان یکی از الزامات برای کسب موفقیت های بیشتر است.

وی یادآور شد: اجرای هوشمندسازی در شهرستان ها ساوه با توجه به میزان جمعیت، وسعت و قرار گیری در مسیرهای ارتباطی اصلی کشور همواره از شورای تامین شهرستان مطالبه شده و انتظار می رود دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در کمترین زمان ممکن زیرساخت ها و سخت افزارهای لازم این مهم در شهرستان را ایجاد کنند.

رفیعی ‌کیا همچنین به اشاره به بهره براری از چند طرح عمرانی و خدماتی انتظامی در ساوه گفت: این طرح ها شامل افتتاح ساختمان یگان امداد، مهمانسرای انتظامی در شهر ساوه و چهار واحد مسکونی در شهر نوبران است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است افزود: همچنین در ساوه ۲۴ واحد مسکونی و در شهر غرق آباد نیز ۱۰ واحد مسکنی در حال احداث است.

نظر شما