شناسهٔ خبر: 67575244 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

آغاز دور جدید فرآیند ثبت نام خودروهای وارداتی

به گفته معاون وزیر صمت، ثبت‌نام دور جدید خودروهای وارداتی از فردا سه‌شنبه ۱۹ تیر آغاز می‌شود، اما متقاضیان از امروز می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی ضیغمی درباره ثبت‌نام دور جدید خودروهای وارداتی، گفت: از فردا سه‌شنبه 19 تیرماه ثبت‌نام دور جدید عرضه خودروهای وارداتی آغاز می‌شود اما متقاضیان این خودروها از امروز می‌توانند نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: براین اساس متقاضیان از امروز دوشنبه 18 تیر تا روز پنج‌شنبه 21 تیر فرصت دارند تا با واریز مبلغ 500 میلیون در حساب خود و بلوکه کردن آن نزد یکی از شعب بانکی مورد تایید به منظور پیش‌شرط ثبت‌نام اقدام کنند.

  براین اساس متقاضیان خودروهای وارداتی برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه عرضه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس https://saleauto.ir/announcement  مراجعه کنند.

تا لحظه تنظیم این گزارش اطلاعیه جدید ثبت‌نام بر روی سایت مذکور قرار نگرفته است اما به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودرو تا ساعاتی دیگر این اطلاعیه بر روی سایت مذکور بارگذاری می‌شود و متقاضیان می‌توانند اطلاعات بیشتری را در کسب کنند.

نظر شما