شناسهٔ خبر: 67574966 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نخستین تصاویر وان پلاس نورد 4 چهره جذاب آن را به تصویر می کشند + مشخصات فنی

صاحب‌خبر -

نخستین تصاویر رسمی از گوشی میان رده وان پلاس نورد 4 – OnePlus Nord 4 از بدنه فلزی و طراحی چشم‌نواز آن خبر می‌دهند. این گوشی همچنین مشخصات فنی جذابی هم خواهد داشت.

کمپانی وان پلاس قصد دارد هفته آینده رویدادی تابستانی را در میلان ایتالیا برگزار کرده و در آن از نسل جدید گوشی‌های میانرده خود، وان پلاس نورد 4 رونمایی کند. تا کنون هیچ‌گونه اطلاعاتی از این گوشی‌های میانرده منتشر نشده بود. با این حال تصاویر جدیدی که توسط افشاگران به بیرون درز کرده، اطلاعاتی کلیدی را در خصوص این میان رده جذاب در اختیارمان قرار می‌دهد.

رویداد اختصاصی OnePlus رویداد اختصاصی OnePlus

وان پلاس نورد 4؛ میانرده‌ای فلزی با طراحی دو رنگ

در فاصله اندک باقی مانده تا رونمایی گوشی OnePlus Nord 4، اکانت توییتر OnePlusClub تصاویری ظاهرا رسمی از این گوشی را به تصویر کشیده و طراحی کلی آن را افشا نموده است. بر اساس اطلاعات درج شده در این توییت، بدنه گوشی وان پلاس نورد 4 فلزی بوده و طراحی آن در دو رنگ مختلف انجام خواهد شد.

وان پلاس نورد 4 وان پلاس نورد 4

بدنه فلزی علاوه بر این که به‌طور قابل توجهی دوام و استحکام نسل بعدی میانرده‌های وان پلاس را ارتقا می‌دهد، حس پریمیوم فوق‌العاده‌ای را نیز به خریداران این دستگاه القا خواهد نمود. این گوشی در سه رنگ نقره‌ای، سبز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و طراحی یکپارچه با لبه‌هایی خمیده ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این، ماژول دوربین پشت این گوشی نیز دوگانه طراحی شده و لنزهای دوربین در آن کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. همچنین حاشیه‌های بسیار باریک صفحه نمایش، حفره دایره‌ای وسط صفحه نمایش برای جایگیری دوربین سلفی و البته اسلایدر همیشگی وان پلاس در قسمت چپ از جمله مهم‌ترین مشخصات ظاهری این گوشی جدید وان پلاس خواهند بود که از رندرهای رسمی آن قابل تشخیص هستند.

مشخصات فنی گوشی OnePlus Nord 4

اخبار پیشین در خصوص نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده وان پلاس نورد 4 حاکی از تجهیز آن به یک صفحه نمایش 6.74 اینچی با رزولوشن 1,5K اولد با نرخ رفرش 120 هرتز بوده‌اند. این گوشی همچنین احتمالا از تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 بهره خواهد برد و یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی خواهد داشت.

اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3

علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود حسگر اصلی دوربین پشت این گوشی 50 مگاپیکسلی باشد و دوربین فوق عریض نیز رزولوشنی 8 مگاپیکسلی داشته باشد. از سوی دیگر دوربین سلفی وان پلاس نورد 4 نیز احتمالا رزولوشنی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت که برای یک گوشی میانرده قابل قبول به شمار می‌رود.

البته باید توجه کرد که هیچ‌یک از اطلاعات ارائه‌شده در این متن رسمی نیستند و برای آگاهی از اخبار تکمیلی در خصوص گوشی میان رده OnePlus Nord 4 تا زمان رونمایی رسمی این گوشی در تاریخ 16 جولای منتظر ماند.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی وان پلاس Nord CE4 Lite با یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی به میدان آمد وان پلاس Ace 3V معرفی شد: تجربه جدیدی از قدرت در میان‌رده‌ها راهنمای خرید بهترین گوشی های میان رده

نظر شما