شناسهٔ خبر: 67574487 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صدور فاکتور رسمی برای عمده‌فروشان میوه و تره‌بار الزامی شد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از لزوم صدور و دریافت فاکتور رسمی عمده فروشان میوه و تره بار برای خرده فروشان خبرداد و گفت: قیمت میوه‌فروشی سطح شهر تا سقف ۳۵ درصد سود بر مبنای فاکتور خرید محاسبه می‌شود. مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی از لزوم صدور و دریافت فاکتور رسمی عمده فروشان میوه و تره بار برای خرده فروشان خبرداد و گفت: قیمت میوه‌فروشی سطح شهر تا سقف ۳۵ درصد سود بر مبنای فاکتور خرید محاسبه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود امرالهی در هفتمین نشست کارگروه ساماندهی بازار میوه و تره‌بار اظهار داشت: مقرر شده، بارفروشان و حق‌العمل‌کاران برای میوه‌فروشان خرد فاکتور رسمی صادر کنند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اظهارداشت: چنانچه هر میوه‌فروشی فعالیت خرد انجام می‌دهد، ملزم به دریافت فاکتور از عمده‌فروشان میوه و تره‌بار است.

وی خاطرنشان کرد: میوه‌فروشان سطح شهر هم با احتساب سود تا سقف ۳۵ درصد نسبت به عرضه میوه در سطح خرده‌فروشی‌ها اقدام می‌کنند و فروش بیش از حد معین، گران‌فروشی محسوب می شود.

امرالهی، از فعالیت گشت بازرسی در سطح شهرها خبر داد و افزود: گشت‌های مشترک جهادکشاورزی، صمت و تعزیرات حکومتی از این پس با عدم ارایه فاکتور و فروش بالاتر از درصد سود تعیین شده، برخورد قانونی و حسب مورد تخلف، اعمال جریمه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما