شناسهٔ خبر: 67574475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

عملیات ساخت و آسفالت گرم راه روستائی نوق- انارستانک شهرستان فردوس

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس، از انجام عملیات ساخت راه روستایی و آسفالت گرم نوق - انارستانک شهرستان فردوس به طول ۴.۲کیلومتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، محمد اعتمادی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فردوس، گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ساخت راه روستائی و آسفالت گرم نوق. انارستانک به طول ۴.۲ کیلومتر اجرایی شده است.

وی، تصریح کرد: این پروژه به صورت مشترک با همکاری اهالی روستاهای نوق در خرداد ماه سال جاری اجرائی گردید که برای اجرای این عملیات جمعاً ۱۴۰میلیارد ریال هزینه شده است.

اعتمادی یادآور شد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راه‌ها بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم‌وطنان شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.

وی در پایان متذکر شد: فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش و بهسازی راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

نظر شما