شناسهٔ خبر: 67574450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان

فرمانده یگان حفاظت گمرکات کردستان گفت: مجموع ارزش ریالی کشفیات یگان حفاظت گمرکات طی سه ماه نخست سال جاری رقمی بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی حوزه نظارت گمرکات استان کردستان، سرهنگ پرویز پورخزایی اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت گمرکات استان کردستان در سه ماهه نخست سال جاری در ادامه برخورد با قاچاقچیان سوخت در محیط پایانه مرزی باشماق توانستند ۱۹۰ هزار و ۸۹۴ لیتر نفتگاز به ارزش تقریبی بیش از ۳۴ میلیارد ریال را کشف کنند که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ۱۷.۵۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: مأموران این یگان در کنترل‌های روزانه محیطی موفق به کشف تعداد ۲۷۰۰۰ عدد فشفشه قاچاق از یک دستگاه کامیون حامل کالای ترانزیتی شدند.

فرمانده یگان حفاظت گمرکات کردستان ادامه داد: کالای مکشوفه شامل ۲۷۰۰۰ عدد فشفشه تزئینی روی کیک همراه با ۶۲۰ عدد ایرپاد و ۲۵۰ عدد پاوربانک است که به وسیله یک دستگاه حامل ترانزیتی و به قصد قاچاق به داخل کشور حمل شده است که با هوشیاری مأموران گمرک باشماق و هنگام عبور از محوطه مرزی به سمت شهرستان مریوان کشف و ضبط شد.

سرهنگ پرویز پورخزایی خاطرنشان کرد: مجموع ارزش ریالی کشفیات یگان حفاظت طی سه ماهه نخست سال جاری رقمی بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال را نشان می‌دهد.

نظر شما